Αυξήστε τα κέρδη σας εστιάζοντας στις ανάγκες των πελατών

Πώς μια εταιρεία συστημάτων νερού ενίσχυσε τις πωλήσεις της με κινήσεις τόσο απλές όσο η αλλαγή της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου και η πρόσληψη ενός συμβούλου AdWords...

"Η ανάπτυξη μιας μικρής επιχείρησης, είναι δύσκολη. Ειδάλλως, ο καθένας θα είχε μια επιχείρηση", λέει ο Tom Tarasiuk, ο οποίος γνωρίζει από πρώτο χέρι τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις όταν προσπαθούν να πετύχουν στο διαδικτυακό μάρκετινγκ.

 

Ως πρόεδρος και ιδιοκτήτης εταιρείας συστημάτων νερού, ο Tarasiuk βοήθησε την εταιρεία του να εξομαλύνει τις προσπάθειές της να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στον χρήστη και να αυξήσει τις πωλήσεις. Αυτή η σταθερή εστίαση στον πελάτη και η προθυμία ανάληψης ρίσκων επέτρεψαν στην επιχείρηση να αναπτυχθεί.

Διαβάστε τις πολύ σημαντικές στρατηγικές που χρησιμοποίησε:

 

  1. Ανάπτυξη προϊόντων με γνώμονα το πελατολόγιο.

Ο Tarasiuk υποστηρίζει ότι μια βασική τακτική στην ανάπτυξη της επιχείρησης είναι να κρατήσει τα γενικά έξοδα σε χαμηλό επίπεδο. Ένας τρόπος με τον οποίο το κατάφερε είναι η εξάλειψη των συνηθισμένων μεσαζόντων και η αγορά συστημάτων νερού απευθείας από τον κατασκευαστή.

Αλλά ακόμα πιο σημαντικό στοιχείο αποτέλεσε η φιλοσοφία της εταιρείας να εστιάζει στον πελάτη. Η εταιρεία διατηρεί το συνολικό της απόθεμα ελάχιστο και αναπτύσσει προϊόντα και χαρακτηριστικά που θα καλύψουν τις ανάγκες των πελατών της.

Όπως δήλωσε ο Tarasiuk: "Οι ευτυχείς πελάτες αποτελούν κρίσιμο κομμάτι της ανάπτυξης μας. Βασίζουμε τα πρόσθετα ή τα νέα μας προϊόντα σε ό,τι ζητούν οι πελάτες ή αναζητούμε σε ποιες περιοχές της αγοράς υπάρχει κενό. "

 

  1. Βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών.

Η έμφαση που δίνει η εταιρία στον πελάτη διακρίνεται και στην ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ. Στην προκειμένη περίπτωση, τα διευθυντικά στελέχη αποφάσισαν το 2013 να αλλάξουν τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούσαν. Στόχος τους ήταν να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Είχαν κάποιες ανησυχίες για την αλλαγή, όπως υποστηρίζει, αλλά χωρίς να παίρνει ρίσκα, ένας οργανισμός δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Το αποτέλεσμα? Μετά την αλλαγή, οι πωλήσεις της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν.

Παρατήρησαν μέχρι και το οργανικό SEO να αυξάνεται αισθητά με σχεδόν καμία επιπλέον προσπάθεια. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία αναμόρφωσε πλήρως την ιστοσελίδα της.

Και πάλι, η ιεράρχηση του πελάτη ήταν καθοριστική. Αυτό επέτρεψε στους πελάτες, σύμφωνα με τον Tarasiuk, να «προσαρμόσουν τις παραγγελίες τους και να μάθουν ποια εξαρτήματα αναβάθμισης θα τους ωφελήσουν περισσότερο σε σχέση με τις ανάγκες τους». Ο ανασχεδιασμός της ιστοσελίδας αύξησε τις πωλήσεις της εταιρείας κατά 15%.

 

  1. Εξοικονόμηση χρόνου με e-mail.

Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι της βελτίωσης της εμπειρίας των χρηστών και μείωσης του κόστους συνεπαγόταν η παροχή στους πελάτες της δυνατότητας να επιλύσουν μερικά από τα ζητήματά τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί για το τηλέφωνο. Είχε παρατηρηθεί ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών χρειάζονται μέχρι και 45 λεπτά για να χειριστούν κάθε κλήση. Ο Tarasiuk λέει ότι δεν είχε αρκετούς υπαλλήλους για να χειριστεί τον όγκο των κλήσεων και η πρόσληψη περισσότερων εργαζομένων θα σήμαινε αύξηση των γενικών εξόδων.

Αντιθέτως, έλυσε το πρόβλημα επιτρέποντας στους πελάτες να ρωτούν συχνότερα και περισσότερες ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή η λύση έκοψε, κατά 30 λεπτά, τον χρόνο που οι εκπρόσωποί της ξόδευαν σε κάθε κλήση δίνοντας πλέον τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους να χειριστούν μεγαλύτερο όγκο κλήσεων.

 

  1. Το Google AdWords παίζει καθοριστικό ρόλο για την ανάπτυξη.

Το Google AdWords έχει καθοριστική σημασία για την ανάπτυξη της εταιρείας συστημάτων νερού. Στην πραγματικότητα, ο Tarasiuk έχει φτάσει να επισημαίνει ότι το AdWords είναι  "απαραίτητο εργαλείο για υψηλές επιδόσεις και αποδόσεις επένδυσης (ROI)". Πιστεύει ότι κάθε εταιρεία θα πρέπει να έχει κάποιον που είναι ικανός να αξιοποιήσει το AdWords.

Όταν η εταιρεία ξεκίνησε αρχικά τη χρήση του AdWords, δεν πωλούσε πολλά και δαπανούσε μόνο 20 δολάρια την ημέρα.

Μια σύμβουλος τον παρότρυνε να επενδύει 70$-80$ ημερησίως και όπως δηλώνει, ο Tarsiuk, αυτή η απόφαση έφερε την επανάσταση στην ηλεκτρονική παρουσία της εταιρείας του και ήταν μια απόφαση που ποτέ δεν μετάνιωσε. “Αυτός ο αρχικός σύμβουλος του AdWords ήταν απαραίτητος όχι μόνο για να ξεκινήσει η παρουσία μας στο διαδίκτυο, αλλά μας έδειξε πώς να χρησιμοποιήσουμε και να διαχειριστούμε το AdWords", υποστηρίζει.

 

Συμπέρασμα

Ενώ δεν υπάρχει κανένας τύπος για την επιτυχημένη ανάπτυξη μιας επιχείρησης, υπάρχουν αρχές που μπορούν να σας οδηγήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Πάρτε έξυπνα ρίσκα και λάβετε αποφάσεις με βάση το τι θα βοηθήσει τους πελάτες σας. Λόγω της εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων στις στρατηγικές που υιοθέτησε η εταιρεία, μπόρεσε να χρησιμοποιήσει τους πρόσθετους πόρους που κέρδισε για να ξεκινήσει μια νέα γραμμή υψηλής απόδοσης συστημάτων νερού.

Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε απερίσκεπτοι. Σημαίνει να αναζητάτε καλές συμβουλές και στη συνέχεια να κάνετε ένα άλμα με βάση αυτές τις πληροφορίες... Εάν δεν το κάνετε, δεν θα μάθετε ποτέ τι μπορεί να χάνετε.

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://lacom.gr/el/digital/digital-marketing-strategy 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

 

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.