6 βασικές ικανότητες που έχει ένας επιτυχημένος social media manager!

  1. Δημιουργικότητα

Για να είστε αποτελεσματικοί στα social media, πρέπει όχι μόνο να είστε καλοί συντάκτες, αλλά να είστε και δημιουργικοί. Τα tweets και οι απόψεις σας πρέπει να συνοδεύονται από κατάλληλη εικόνα, βίντεο ή GIF. Μερικές φορές ίσως χρειαστεί να τα δημιουργήσετε μόνοι σας. Επιπλέον, υπάρχουν και τα εξατομικευμένα hashtags για τις εκστρατείες ή τα events που πρέπει να είναι ευκολομνημόνευτα και όχι μεγάλα. Και φυσικά πρέπει να βρίσκετε νέους και ενδιαφέροντες τρόπους να πείτε το ίδιο πράγμα… Σίγουρα δεν είναι κάτι εύκολο.

 

  1. Γρήγορη σκέψη

Οι τάσεις των hashtags στο Twitter αλλάζουν συνεχώς - ακόμα και από τη μία ώρα στην άλλη. Μπορεί να υπάρχει μια τάση που είναι τέλεια για τον στόχο σας, αλλά θα πρέπει να αντιδράσετε γρήγορα ή αλλιώς θα χάσετε την ευκαιρία. Μπορεί ακόμα να βρεθείτε αντιμέτωποι με μια καμπάνια που γίνεται γρήγορα viral (π.χ. #NoMakeUpSelfie και #IceBucketChallenge) όπου απαιτείται να αναλάβετε δράση γρήγορα. Η αποτελεσματικότητα στα social media απαιτεί σκέψη, στρατηγική και προγραμματισμό αλλά σημαίνει επίσης ευελιξία. Σκεπτόμενοι και ενεργώντας γρήγορα μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις απροσδόκητες και αυθόρμητες ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν.

 

  1. Καλός ακροατής

Οι σπουδαίοι διαχειριστές των social media ακούνε πάντα, τα πάντα. Έχουν δημιουργήσει αναζητήσεις, ειδικά για τους στόχους τους. Ακολουθούν όσα λένε και γράφουν δημοσιογράφοι σε σχέση με τον τομέα τους. Βάζουν τους ανθρώπους και τις οργανώσεις σε καταλόγους ώστε να μπορούν εύκολα να φιλτράρουν συνομιλίες και tweets σε συγκεκριμένα θέματα ή τομείς ενδιαφέροντος. Με την ακρόαση, είναι σε θέση να καταλάβουν πραγματικά τι θέλουν οι άνθρωποι, τι χρειάζονται και ποιο είναι το συναίσθημα τους για κάτι το ενδιαφέρον ή το επίκαιρο. Ένας σπουδαίος διαχειριστής social media τροφοδοτεί στη συνέχεια αυτή τη διορατικότητα σε άλλες ομάδες.

 

  1. Αναλυτική σκέψη

Όχι μόνο πρέπει να είστε καλός συντάκτης και δημιουργικός ως διαχειριστής social media, πρέπει επίσης να έχετε αναλυτικές δεξιότητες. Πρέπει να είστε σε θέση να κατανοήσετε τον τρόπο οριοθέτησης των στόχων και, στη συνέχεια, τον τρόπο χρήσης των αναλυτικών στοιχείων για να προσδιορίσετε την επιτυχία του περιεχομένου σας. Πρέπει επίσης να είστε σε θέση να αναλύσετε τρέχουσες καμπάνιες και να κάνετε αλλαγές καθώς εμβαθύνετε σε παρελθοντικές εκστρατείες για να δείτε τι λειτούργησε και τι όχι, ώστε να μπορέσετε να βελτιώσετε την επόμενη.

 

  1. Απευαισθητοποίηση

Κάποια στιγμή θα χρειαστεί να ασχοληθείτε με ένα “troll”, κάποιον που είναι δυσαρεστημένος ή θυμωμένος για κάτι, ή ακόμα και μια κρίση. Κρατώντας αποστάσεις μπορεί πραγματικά να βοηθήσει. Δυστυχώς, οι άνθρωποι τείνουν να ξεχνούν ότι υπάρχει ένα πραγματικό πρόσωπο πίσω από ένα Twitter ή Facebook λογαριασμό, αλλά θυμηθείτε να μην το πάρετε προσωπικά. Εάν νιώθετε αναστατωμένος ή συγκλονισμένος, είναι πραγματικά σημαντικό να μιλήσετε με τον διευθυντή ή έναν συνάδελφό σας. Ένα πρόβλημα που μοιράζεται είναι ένα μισό πρόβλημα.

 

  1. Δυνατότητα απενεργοποίησης

Αυτή η ιδιότητα είναι αναμφισβήτητα η πιο δύσκολη, διότι τα social media λειτουργούν 24/7 και οι προσδοκίες των ανθρώπων είναι πολύ υψηλές. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι αναμένουν μια απάντηση από τις εταιρείες στα social media μέσα σε μία ώρα και σίγουρα όχι σε περισσότερο από 24 ώρες. Τα social media είναι όλα καταναλωτικά μέσα και οι διαχειριστές των social media συχνά ζουν και αναπνέουν μέσω των social media - αλλά είναι απαραίτητο να σταματήσουν. Υπάρχουν μερικοί τρόποι να το κάνετε αυτό. Το ένα είναι να οριοθετήσετε αυτές τις προσδοκίες των ανθρώπων, αναφέροντας τις ώρες παρακολούθησης του λογαριασμού σας, για παράδειγμα από τις 9 π.μ. έως τις 5 μ.μ., στο κομμάτι των πληροφοριών του λογαριασμού ή στο βιογραφικό. Για να μπορείτε να παρακολουθείτε τους λογαριασμούς σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εκ περιτροπής πρόγραμμα με συναδέλφους. Σε κάθε περίπτωση, είναι πραγματικά σημαντικό να απενεργοποιήσετε τους εαυτούς σας όταν τελειώσει η εργάσιμη ημέρα.

 

Γνωρίζουμε ότι η εκμάθηση, η χρήση και η τελειοποίηση των social media είναι μια πραγματική ικανότητα, ακόμα και μια τέχνη... Σε όλους λοιπόν τους διαχειριστές των social media... Συγχαρητήρια!

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://lacom.gr/el/digital/social-media 

#lacomteam

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.