Επιτυχημένες Ε-mail καμπάνιες? 8 λάθη προς αποφυγή!

1.  Ασαφές θέμα

Η γραμμή θέματος πρέπει να είναι σαφής και συνεπής με το περιεχόμενο του e-mail, χωρίς κόλπα, clickbait, ή ασάφειες σχετικά με το τι πραγματικά περιέχει το μήνυμα.

 

2. Κακή λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Αποτελεί ήδη πρόκληση το να δει ο παραλήπτης τα e-mail σας. Σήμερα όμως, ακόμα και η ίδια η παράδοση τους έχει γίνει πιο απαιτητική από ποτέ. Απλά αποφεύγοντας τις "spammy" λέξεις/ εκφράσεις δεν είναι αρκετό πλέον για να διασφαλίσετε ότι θα φτάσουν τα e-mal στα εισερχόμενα. Η ενημερωμένη λίστα με e-mail που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα άτομα και όχι info@, support@, sales@, κ.λπ. , καθώς και διαγραφή ανενεργών e-mail θα βοηθήσει να πετύχετε τον στόχο σας.

 

3. Αποτυχία καταγραφής του Inboxing

Ένα στα πέντε μηνύματα καταλήγουν σε φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, spam, ή ακόμα δεν παραδίδεται καθόλου. Αυτό είναι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό e-mail που θα στείλετε και θα πάνε χαμένα. Για να καταλάβετε πού βρίσκεστε, χρησιμοποιείστε εργαλεία που μετράνε τα πόσα μηνύματα κατέληξαν στα εισερχόμενα των παραληπτών.

 

4. Δεν γίνεται τμηματοποίηση αλληλεπίδρασης

Οι πάροχοι υπηρεσιών Ίντερνετ δίνουν προτεραιότητα στα υψηλά επίπεδα αλληλεπίδρασης μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με άλλα λόγια, θέλουν να δουν ότι οι άνθρωποι ανοίγουν, διαβάζουν, κάνουν κλικ, αλληλεπιδρούν με τα μηνύματά σας σε τακτική βάση. Η Google στο Gmail έχει ήδη διαχωρίσει τα εισερχόμενα σε τρεις κατηγορίες, Inbox, Social, Promotions. Το να μπει το μήνυμά σας πλέον στο Inbox είναι πολύ δύσκολο κατόρθωμα.

 

5. Δεν υπάρχει Στρατηγική Επαναπροσέγγισης

Ξοδεύετε πολύτιμο χρόνο και χρήματα για να δημιουργήσετε λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οπότε είναι ένα πρόβλημα όταν σταματούν να αλληλεπιδρούν οι χρήστες. Οι αδρανείς χρήστες ρίχνουν τα στατιστικά ανάγνωσης, τα ποσοστά click-to-open, των αριθμό παραδοτέων e-mail αλλά και τη “φήμη” του αποστολέα, η οποία είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για να διατηρήσήσετε υψηλό επίπεδο παραδοτέων μηνυμάτων.

 

6. Χρήση οπτικοποιημένων Call-to-Action κουμπιών

Για να ληφθεί υπόψη ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως διαβασμένο, οι εικόνες πρέπει να ληφθούν. Ωστόσο, εκτός εάν ο παραλήπτης καθοδηγεί τον πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για λήψη εικόνων αυτόματα, το άτομο δεν θα μπορέσει να δει τις εικόνες μετά το άνοιγμα του e-mail.

 

7. Δεν υπάρχει βελτιστοποίηση για κινητά

Οι αγοραστές σας χρησιμοποιούν πολλαπλές συσκευές μέχρι να καταλήξουν σε αγορά. Αυτό σημαίνει ότι τώρα είναι η στιγμή τα μηνύματα να είναι Mobile friendly.

 

8. Κακές αποφάσεις δοκιμών

Ενώ ο στόχος με τις δοκιμές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να προσδιορίσετε τις βελτιώσεις που μπορείτε να κάνετε σε όλες τις καμπάνιες σας, θα επωφεληθείτε από τη δοκιμή σας μόνο όταν τα tests οδηγούν σε στατιστικά σημαντικά αποτελέσματα. Δοκιμάστε τις ώρες που στέλνετε τα μηνύματά σας, τα μηνύματά σας, τις λέξεις, χρησιμοποιήστε μεγαλύτερες λίστες και μην περιορίζεστε σε 30-50 e-mail για να αξιολογήσετε αν μία καμπάνια είναι επιτυχημένη.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://lacom.gr/el/digital/email-marketing 

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.