5 tips για τις έντυπες διαφημίσεις σας

Από τα χρόνια της ανακάλυψης της τυπογραφίας, η δύναμη του γραπτού λόγου έχει γιγαντωθεί και εκτοξευθεί στα ύψη, ενώ με συμμάχους τα νέα μέσα επικοινωνίας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ανακαλύπτονται, αυτή μεταλλάσσεται αλλά παραμένει σταθερή. Σημαντικό κομμάτι των διαφημίσεων είναι έντυπης μορφής, είτε ως φυλλάδια και διαφημιστικά, είτε σε μέρη εφημερίδων και περιοδικών, είτε ως αφίσες. Υπάρχουν, όμως, μερικά πράγματα που θα πρέπει να προσέξουμε κατά την δημιουργία μιας έντυπης διαφήμισης.

 

Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικά tips που μπορούν να σας βοηθήσουν.

 

  1. Επιλογή των σωστών πληροφοριών. Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξουμε τις σωστές πληροφορίες που θέλουμε να μεταφέρουμε με το μήνυμά μας σε έντυπη μορφή. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να μελετήσουμε την εκάστοτε εταιρεία αλλά και το εκάστοτε προϊόν ή/και υπηρεσία που είναι προς προώθηση. Η επιλογή αφορά κατηγορίες όπως συγκεκριμένη η γενική πληροφόρηση για εταιρεία ή προϊόν, εύρεση περιορισμένων πληροφοριών για αποφυγή της σύγχυσης του πελάτη, και το πολύ 5 σπουδαίες πληροφορίες προς τοποθέτηση.                                                                                                                                                     
  2. Σωστή γραμματοσειρά και στυλ. Σε ένα φυλλάδιο, πιο ειδικά, η κατάλληλη γραμματοσειρά και στυλ εκείνης μπορεί να αποτελέσει την κορωνίδα της προώθησης του περιεχομένου του. Στα λεγόμενα flyers, καλό θα είναι να επιλέγονται απλές και ευανάγνωστες γραμματοσειρές, καθώς οι περίτεχνες χρησιμοποιούνται κυρίως σε επικεφαλίδες και μεγάλες εκτυπώσεις (όπως αφίσες). Στο κυρίως κείμενο είναι κρίσιμη η επιλογή της γραμματοσειράς, καθώς εκεί εμπεριέχονται οι πληροφορίες-μήνυμα προς τον πελάτη και θα πρέπει να είναι όσο πιο ξεκάθαρες, απλές και κατανοητές γίνεται.                                                                            Αυτό είναι ξεκούραστο και για το μάτι, οπότε ο αναγνώστης δεν θα μείνει μόνο σε αυτές τις σελίδες και θα προχωρήσει την αναζήτηση πληροφοριών και στο υπόλοιπο φυλλάδιο. Και η τοποθέτηση του σωστού χρώματος είναι στις πρώτες προτεραιότητες, καθώς μπορεί είτε να αναδείξει, είτε να αποπροσανατολίσει από το κύριο μήνυμα.                                                                                                                                                                                                             
  3. Στυλ φυλλαδίου. Ο αριθμός των σελίδων, το μέγεθος και το υλικό του φυλλαδίου δίνουν το δικό τους μήνυμα στο κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε. Εάν για παράδειγμα, το παραδώσετε με την τακτική του χέρι με χέρι ή ως ένθετο σε κάποιο έντυπο, οι λίγες σελίδες και το σχετικά μικρό μέγεθος θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ στην αποτύπωση των πληροφοριών προς τον αναγνώστη. Τα ελκυστικά γραφικά και οι εικόνες, σε συνδυασμό με την γρήγορη ανάγνωση των πληροφοριών στα μονόφυλλα ή ολιγοσέλιδων φυλλάδια αποτελούν το κρυφό συστατικό μιας επιτυχημένης συνταγής.                                                                                        
  4. Σχέδιο και θέμα φυλλαδίου. Εάν η προώθηση που θέλετε να κάνετε αφορά συγκεκριμένα περίοδο η κατηγορία, τότε τα σωστά σχέδια και χρώματα θα προδιαθέσουν θετικά τους αναγνώστες. Τα Χριστούγεννα, για παράδειγμα, ιδιαίτερη προτίμηση δίνεται σε σχέδια που παραπέμπουν στην γιορτή, όπως χριστουγεννιάτικα δέντρα, στολίδια, Άγιος Βασίλης, χιόνια κτλ.  Αν πάλι είναι περίοδος εκπτώσεων και οι τιμές σας δεν συγκρίνονται με των υπολοίπων, προτιμήστε το κόκκινο χρώμα σε συνδυασμό με το λευκό για το ποσοστό εκπτώσεων, μια τακτική που “τραβάει το μάτι”. Σε περιπτώσεις γενικευμένης διαφήμισης, τότε επιλέξτε τα χρώματα της εταιρείας από το λογότυπο ή και κάποιο σχέδιο που μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις προϋποθέσεις του φυλλαδίου.                                                                                                                                
  5. Τελική διαμόρφωση. Εφόσον έχουμε καταλήξει στο φυλλάδιο που θέλουμε να προωθήσουμε προς τα έξω, είναι καίριο να αρέσει πρώτα σε εμάς τους ίδιους, η αισθητική ικανοποίηση στο μάτι με την πρώτη σελίδα είναι το “turning point” καθώς εκείνη θα καθορίσει εάν ο αναγνώστης θα διαβάσει το υπόλοιπο φυλλάδιο. Ειδικά η πρώτη σελίδα είναι η πρόκληση που θέλει το κοινό για να περιηγηθεί στο υπόλοιπο φυλλάδιο, οπότε η σωστή διαμόρφωσή της είναι εξαιρετικής σημασίας. Στο κύριο μέρος πρέπει να περιέχονται οι πληροφορίες που θέλετε να προωθήσετε, ενώ στην τελευταία οπίσθια σελίδα κάποιες πληροφορίες για τους συντελεστές του φυλλαδίου.

 Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://lacom.gr/el/print

 

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Assistant

 

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.