Τι πρέπει να προσέξετε στις τηλεοπτικές σας διαφημίσεις;

Ακόμη και αν τα τελευταία χρόνια έχει σημαντική υποχώρηση όσον αφορά την επιρροή της, η τηλεοπτική διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί το ισχυρότερο μέσο για την προώθηση και εγκαθίδρυση brands. Η τηλεόραση  έχει την εξαιρετική δυνατότητα να αξιοποιεί και να χρησιμοποιεί συντονισμένα ήχο, κίνηση, χρώμα, εικόνα και να τονίζει τα προτερήματα του διαφημιζόμενου προϊόντος και υπηρεσίας μέσα στο σπίτι, στο οικογενειακό ακροατήριο, με την ανάλογη ατμόσφαιρα.

Λόγω της μεγάλης κάλυψης που έχει (τουλάχιστον 1 τηλεοπτική συσκευή/ νοικοκυριό) χαρακτηρίζεται ως η πιο αποτελεσματική μέθοδος για την επέκταση της φήμης και του brand awareness. Βέβαια, στα αρνητικά της εντοπίζονται το ακριβό κόστος παραγωγής αλλά και μετάδοσης, η μικρή διάρκεια τόσο του spot όσο και γενικά της ζωής της διαφήμισης, αλλά και η χαμηλή επιλεκτικότητα του κοινού (προτείνεται δηλαδή για προϊόντα μαζικής κατανάλωσης και όχι για ειδικά κοινά).

 

Παρ’όλα αυτά, εάν επιλέξετε αυτή την μέθοδο έχει σίγουρα μια τεράστια προβολή σε εθνικό επίπεδο. Πως, όμως, μπορούμε να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή αποτύπωση του διαφημιστικού μηνύματος ;! Δώστε προσοχή στα παρακάτω tips:

 

  1. Επίκληση στο συναίσθημα. Μια θετική εικόνα που δημιουργεί οικεία θετικά συναισθήματα μπορεί να οδηγήσει την διαφήμισή σας στην κορυφή. Σκηνές από την καθημερινότητα με θετικό πρόσημο, ή στιγμές που προκαλούν μια γλυκιά ανάμνηση ή συγκίνηση τείνουν να αποτυπώνονται στο μυαλό του καταναλωτή με μεγαλύτερη ευκολία. Η προβολή οικείων εικόνων, ανάλογα και τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά της εκάστοτε χώρας και ομάδας, μπορεί να αποτελέσει την καταλυτικής σημασίας λεπτομέρεια που θα καταγράψει την διαφήμισή σας στον χρόνο.                                                                                                                                                                                                                             
  2. Σλόγκαν- διαφημιστικό μήνυμα. Ίσως η κύρια έννοια του τηλεοπτικού σας διαφημιστικού, καθώς το σλόγκαν που θα δημιουργήσετε θα πρέπει να περιέχει το προϊόν ή την επωνυμία της εταιρείας και να είναι “πιασάρικο” για να μπορέσει να εγκαθιδρυθεί στο φαντασιακό του καταναλωτή, να τοποθετηθεί στην αγορά και να διαφοροποιηθεί από τα προϊόντα του ανταγωνισμού. Η χρήση προστακτικής αποδίδει έναν πιο προσωπικό τόνο και μπορεί να βοηθήσει στην διάδοση του μηνύματος.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
  3. Μουσική επένδυση. Από τα πιο σημαντικά στοιχεία μιας διαφήμισης είναι η μουσική που θα την πλαισιώσει. Εκείνη προσελκύει την προσοχή του τηλεθεατή και βοηθά στην πρόσληψη και αποδοχή του μηνύματος με την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Παράλληλα, τελειοποιεί την εικόνα του προϊόντος και ενισχύει την θετική αποτύπωση στην συνείδηση του καταναλωτή.                                                                                                                                                                                                                                              
  4. Σύμβολο-λογότυπο. Αυτό το στοιχείο θα κάνει το brand αλλά και το προϊόν να ξεπουλήσει από τα ράφια. Η όλη παρουσίαση της συσκευασίας, της εταιρείας και του προϊόντος περικλείεται στο σωστό λογότυπο, το οποίο θα οδηγήσει τον καταναλωτή στην αναγνώριση του brand και στην τελικά απόφαση της αγοράς. Εκείνο θα πρέπει να συνδυάζει στοιχεία και χρώματα από εκείνα της εταιρείας και του ίδιου του προϊόντος.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  5. Δράση-πλοκή. Η χρήση του κατάλληλου σεναρίου είναι εκείνη που θα απογειώσει την τηλεοπτική σας διαφήμιση. Σκηνές από τις καθημερινές συνήθειες και πρακτικές, στιγμιότυπα που δείχνουν την χρήση του προϊόντος και της υπηρεσίες μέσα από απλές διαδικασίες, αλλά και συσχέτιση προϊόντος-ένταξης του στην ρουτίνα του ατόμου είναι μερικά στοιχεία που πρέπει να εξετάσετε για την δημιουργία της κατάλληλης πλοκής της διαφήμισης.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  6. Τακτικές πώλησης. Τα δώρα, τα κουπόνια και οι προσφορές μπορούν να αποδώσουν μια σημαντική εκτόξευση του προϊόντος ή/και της υπηρεσίας που παρέχεται. Ειδικά σε νέα προϊόντα/υπηρεσίες, οι μέθοδοι αυτές μπορούν να το κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικό στον καταναλωτή και να προβεί στην αγορά του για μια πρώτη δοκιμή.

 

Υπηρεσίες τηλεοπτικής διαφήμισης και δημιουργίας: https://lacom.gr/el/tv-radio

 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.