5 tips για επαγγελματική χρήση του Pinterest

Φωτογραφίες, βίντεο, ιδέες και design είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του Pinterest. Στην Ελλάδα μπορεί να μην όσο δημοφιλές είναι το Instagram αλλά συνολικά αυτή η εφαρμογή αριθμεί περισσότερους από 200 εκατομμύρια χρήστες ανά μήνα και έχει σημαντική διείσδυση σε σημαντικά δημογραφικά κοινά.  

Το μεγαλύτερο ποσοστό είναι οι γυναίκες που επισκέπτονται το Pinterest, σε ποσοστό 68%, και μάλιστα όλων των ηλικιών και όχι μόνο του δυναμικού κοινού. Όμως, και οι άνδρες φαίνεται να ανακαλύπτουν σιγά σιγά τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει καθώς αποτελούν το 40% των νέων χρηστών.

Οι περισσότεροι χρήστες αναφέρουν πως καταφεύγουν στο Pinterest για έμπνευση και ιδέες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρει να αγοράσουν. Στην αναζήτηση τους περιλαμβάνεται περιεχόμενο από επώνυμα και μη brands, από γνωστές και όχι τόσο γνωστές αλυσίδες.

Η επιρροή του είναι αρκετά ισχυρή αφού μετά το Facebook είναι το 2ο μέσο που συνάπτει αγοραστικές συνήθειες, με τα ⅔ των χρηστών να ανακαλύπτουν μέσα σε αυτό νέα προϊόντα και brands. Μάλιστα, το 93% αυτών το χρησιμοποιεί στην αναζήτηση για αγορές νέων προϊόντων, με πάνω από τους μισούς να κάνουν την αγορά την ίδια στιγμή που θα εντοπίσουν κάτι που θα τους αρέσει.

Πως μπορείτε, όμως, να χρησιμοποιήσετε το Pinterest για την επιχείρησή σας;

 

  1. Δημιουργήστε τον εταιρικό σας λογαριασμό. Το προφίλ σας θα πρέπει να έχει σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, αλλά να μην στοχεύει καθαρά στην πώληση. Βοηθήστε τους χρήστες να πάρουν ιδέες με βάση τα προϊόντα για ειδικές περιστάσεις, για τον χώρο, για νέες αγορές.                                                                                                                                                                                          
  2. Ολοκληρώστε το προφίλ σας. Συμπληρώστε όλα τα στοιχεία της εταιρείας σας όσον αφορά την δραστηριότητα, την τοποθεσία, την επικοινωνία και την ιστορία της στο προφίλ που έχετε δημιουργήσει. Επιλέξτε την εικόνα σας αλλά και το logo σας για το προφίλ σας με βάση τα χρώματα και τα σχέδια του εταιρικού πλάνου. Προσθέστε και την ιστοσελίδα σας, ώστε οι χρήστες να σας βρουν όταν αναζητήσουν τα προϊόντα σας, και μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τα σωστά keywords για να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα.                                                                                                                                                                                
  3. Επιβεβαιώστε την ιστοσελίδα σας. Με αυτόν τον τρόπο, το Pinterest σας δίνει μια μοναδική και εξαιρετικά χρήση δυνατότητα: να βλέπετε ποιες δημοσιεύσεις σας έχουν την μεγαλύτερη ανταπόκριση και τι προτιμούν οι pinners από εσάς. Μην διστάσετε να επιβεβαιώσετε την επίσημη σελίδα σας και τα αποτελέσματα θα σας συναρπάσουν.                                                                                                                       
  4. Δημιουργήστε boards. Με την δημιουργία boards μπορείτε να κοινοποιήσετε και να οργανώσετε το περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει και θέλετε να δημοσιεύσετε, με σκοπό να μπορούν να σας ακολουθήσουν μέσα από αυτά που έχετε φτιάξει. 
  5. Ξεκινήστε να κάνετε pin. Όλα είναι έτοιμα για να αρχίσετε να κάνετε pin το περιεχόμενο που σας αρέσει και ταιριάζει με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Βρείτε περιεχόμενο που προτείνει ιδέες και λύσεις στους χρήστες και συνδυάστε το με τα δικά σας προϊόντα.

 

Περισσότερα για το Pinterest: https://lacom.gr/el/digital/social-media/pinterest

 

Άγγελος Χατζηδάκης

Social Media Specialist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.