6 tips για επαγγελματικούς λογαριασμούς στο Twitter

Μπορεί το Twitter να αποτελεί το “ειδησεογραφικό” κοινωνικό μέσο, λόγω της ταχύτητας και του μικρού κειμένου που επιτρέπει, αλλά δεν παύει να είναι ένα σημαντικό εργαλείο για διαφήμιση και προώθηση εταιρειών, προϊόντων και υπηρεσιών. Με σημαντική επέκταση και στην ελληνική πραγματικότητα, το τιτίβισμα του προσφέρεται για ισχυροποίηση της φήμης, του brand και του προϊόντος που διαθέτετε.

 

Πως, όμως, μπορεί να γίνει αυτό;

 

  1. Κοινοποιήστε περιεχόμενο με την δική σας άποψη. Ακόμη και αν πρόκειται για θέματα που δεν αφορούν άμεσα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε (αν θέλετε μπορεί να επεκταθείτε και σε θέματα της επικαιρότητας), θα πρέπει να αποτυπώνετε τις δικές απόψεις και να αφήνετε να φανεί η προσωπικότητά σας. Το Twitter θεωρείται από πολλούς μια online πλατφόρμα συζητήσεων και διαλόγων.                                           
  2. Χρησιμοποιήστε keywords στα tweets σας. Οι λέξεις-κλειδιά είναι η κινητήρια δύναμη στο περιεχόμενο στο διαδίκτυο και θα πρέπει να τις εκμεταλλευτείτε σε κάθε ευκαιρία. Κάντε μια λίστα με αυτές που ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρηση/βιομηχανία και τα προϊόντα σας και θα χρησιμοποιείτε πιο συχνά και γράψτε τις στα post που δημοσιεύετε.                                                                                                                        
  3. Κοινοποιήστε συνδέσμους από χρήσιμο περιεχόμενο. Για να αυξήσετε και να διατηρήστε τους followers σας θα πρέπει να τους παρουσιάζετε περιεχόμενο που θα τους φανεί χρήσιμο και θα τους βοηθήσει. Αυτό είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για το Twitter και ανάλογα με την υφή της εταιρείας και της βιομηχανίας σας μπορείτε να αποκτήσετε μεγάλο engagement.                                                                                               
  4. Ακολουθήστε τους κατάλληλους ανθρώπους και αλληλεπιδράστε μαζί τους. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να σας ακολουθήσουν και να τους ακολουθήσετε, αλλά πρωταρχικός στόχος είναι εκείνοι που σχετίζονται άμεσα ή και έμμεσα με την βιομηχανία στην οποία ανήκετε, γιατί έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να σας ακολουθήσουν πίσω. Μπείτε στις συζητήσεις που κάνουν , πείτε την άποψή σας, απαντήστε σε σχόλια. Μην ξεχνάτε να ακολουθείτε όποιον σας ακολουθεί και μιλάει για το brand και τα προϊόντα σας.                                                                                                                                                                                            
  5. Δεσμεύστε το κοινό σας. Πως το κάνετε αυτό; η κοινοποίηση άρθρων σημαντικού και αντίστοιχου ενδιαφέροντος με την βιομηχανία σας, η έναρξη συζητήσεων γύρω από τα θέματα που την αφορούν, η απάντηση σε ερωτήσεις και σχόλια των χρηστών είναι μερικά tips που μπορούν να σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό που σας ακολουθεί.                                                                              
  6. Δοκιμάστε τα hashtags. Χρησιμοποιείστε τα για να ξεκινήσετε συζητήσεις γύρω από το brand και τα προϊόντα σας, να ζητήσετε την γνώμη των χρηστών για αυτά, κάντε retweet και comment σε σχόλια και tweets των ακολούθων σας, και μην σταματάτε να τους παροτρύνετε να λένε την γνώμη τους και εσείς την δική σας.

 

Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας: https://lacom.gr/el/digital/social-media/twitter

 

Άγγελος Χατζηδάκης 

Social Media Specialist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.