Facebook Ads : τι είναι και τι να προσέξετε

Με την ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων την τελευταία δεκαετία, η διαφήμιση και η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών έχει μετατοπιστεί σε μεγάλο βαθμό και σημαντικό κομμάτι έχει πάει προς αυτά. Οι διαφημίσεις στο Facebook, το πιο γνωστό social media, είναι οι πιο δημοφιλής και πιο περιζήτητες.

Οι τοποθετημένες διαφημίσεις στο Facebook, που εμφανίζονται σαν χορηγούμενες στον χρήστη κατά την διάρκεια του scrolling, είναι αρκετά εύχρηστες και μπορούν αν βοηθήσουν το brand σας αλλά και τα προϊόντα/ υπηρεσίες σας να γίνουν γνωστά στο ευρύ κοινό ή στο κοινό που ενδιαφέρει εσάς.

Το Facebook business σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε πέρα από τα χαρακτηριστικά του κοινού που θέλετε να δουν την διαφήμισή σας (όπως ηλικία, μόρφωση, περιοχή, φύλο κτλ) , την περιοχή που θέλετε να εστιάσετε, το budget που θέλετε να ξοδέψετε, την μορφή της (π.χ φωτογραφία, βίντεο), και στο τέλος να δείτε με αριθμούς τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Τι πρέπει, όμως, να προσέξετε στην δημιουργία της διαφήμισης σας στο Facebook;

  1. Ορίστε τον ιδανικό σας πελάτη. Δημιουργήστε ένα προφίλ ενός πελάτη που θα θέλατε να έχετε και να δει τις διαφημίσεις σας. Ποια είναι τα ενδιαφέροντά του; ποιά είναι η ηλικία του; η κοινωνική του κατάσταση και η επαγγελματική του ταυτότητα; Αυτά και άλλα πολλά θα σκιαγραφήσουν τον πελάτη που θέλετε.                                                                                                                                                               
  2. Σκεφτείτε και εσείς ως πελάτης τι θα θέλατε να δείτε και τι θα σας τράβαγε την προσοχή για να κάνετε κλικ και να μάθετε περισσότερα. Βάλτε τον εαυτό σας στην διαδικασία του πελάτη αλλά και πως εσείς αγοράζετε από άλλες εταιρείες και καταστήματα. Τι προσέχετε; τι κοιτάτε;                                                                                                                                                                                                              
  3. Προσοχή στις φωτογραφίες και τα βίντεο. Μια εικόνα χίλιες λέξεις λένε οι φίλοι μας οι Κινέζοι και ξέρουν πολύ καλά. Η εικόνα που θα χρησιμοποιήσετε είναι εκείνη που θα ξεχωρίσει ανάμεσα σε τόσες άλλες και θα οδηγήσει τον χρήστη να πατήσει πάνω στην διαφήμισή σας και να δει για τι πράγμα μιλάτε. Προσπαθήστε, λοιπόν, να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας, προτιμήστε εικόνες που δείχνουν ανθρώπους για να είναι πιο ταιριαστές και με το υπόλοιπο περιεχόμενο του Facebook, όπου οι περισσότεροι ανεβάζουν selfies ή φωτογραφίες με την παρέα τους, και αυξήστε 15-30% την αντίθεση (contrast) της εικόνας για να ξεχωρίζει καλύτερα.                                                                                                                                                                                                                                                                                     
  4. Δημιουργήστε ένα φιλικό και ευχάριστο κείμενο. Μπορεί η εικόνα να είναι το ήμισι του παντός αλλά και το κείμενο είναι σημαντικό σε μια διαφήμιση. Επιλέξτε τις σωστές λέξεις και φράσεις και προσπαθήστε να δημιουργήσετε εικόνες και θετικά συναισθήματα μέσα από τις φράσεις σας. Μην ξεχνάτε, όμως, πως το κείμενο δεν πρέπει να καλύπτει πάνω από το 20% της επιφάνειας της εικόνας, εάν έχετε επιλέξει να το βάλετε στην εικόνα.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/social-media/facebook-ads

 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.