Πως μπορείτε να προσεγγίσετε τα διαφορετικά είδη κοινού

Είναι γνωστό εδώ και πάρα πολλά χρόνια πως το κοινό διαχωρίζεται σε υποκατηγορίες. Οι πιο δημοφιλείς και εκείνες που μετρούν αριθμητικά περισσότερα είναι οι άνδρες, οι γυναίκες, τα παιδιά, οι νέοι ηλικίας 15-34, τα άτομα από 25-54 κτλ.

Είναι εύλογο εσείς και τα προϊόντα/ υπηρεσίες σας να θέλετε να απευθυνθείτε σε κάποια από αυτές τις υποκατηγορίες ή και κάποια άλλη, για να στοχεύσετε σε συγκεκριμένους πελάτες.

Πως, όμως, μπορείτε να προσεγγίσετε τα διαφορετικά είδη κοινού ;

  1. Οι άνδρες. Αυτή η κατηγορία τείνει να προσέχει κυρίως τις λύσεις που θα προτείνετε μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα εάν εμπορεύεστε ρούχα ή παπούτσια προτείνετε στο ανδρικό κοινό ένα ωραίο ολοκληρωμένο outfit για μια ειδική περίσταση όπως γάμος ή βάφτιση, ή για κάθε μέρα. Εάν πάλι ειδικεύεστε στα είδη γυμναστικής και στην ευεξία, παρουσιάστε τις ευεργετικές ικανότητες του ευ ζην και πως αυτό βοηθάει την καθημερινότητα τους.                                                                                                                                                                                                                                                 
  2. Οι γυναίκες. Εδώ η σκέψη αποκτά μια πολυπλοκότητα. Η σύγχρονη γυναίκα καλείται να ανταποκριθεί σε πάρα πολλούς ρόλους στην καθημερινότητα της, όπως εργαζόμενη, μητέρα, σύζυγος κτλ. Εκεί πρέπει να προτείνετε κάτι που θα δώσει λύσεις αλλά και θα κάνει τις γυναίκες που το βλέπουν να αισθάνονται όμορφα και να αφήνουν πίσω τα προβλήματα και τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας. Για παράδειγμα, εάν ανήκετε στον χώρο της περιποίησης και του καλλωπισμού, δώστε  στις γυναίκες την εικόνα της χαλάρωσης, της ηρεμίας και της αίσθησης της ομορφιάς. Δημιουργήστε ευχάριστα συναισθήματα και την ανάγκη να σας αναζητήσουν και να σας προτιμήσουν για την χαλάρωση τους.                                                                                                                                                                                                                          
  3. Τα παιδιά. Ίσως ο πιο δύσκολος κριτής, γιατί είναι απαιτητικός και ενδιαφέρεται για συγκεκριμένα πράγματα. Εάν τα προϊόντα σας τα αφορούν, τότε απλά εικονοποιήστε την αίσθηση της χαράς που θα νιώσουν όταν αποκτήσουν τα προϊόντα σας. Εάν πάλι απευθύνεστε σε όλη την οικογένεια, τότε δημιουργήστε ευχάριστες εικόνες με συμμετοχή όλων των μελών της οικογένειας και τονίστε τον ρόλο των παιδιών.                              
  4. Ηλικιακά κοινά. Εδώ τα χαρακτηριστικά διαφέρουν. Η κάθε ηλικία έχει τις δικές της ανάγκες, οπότε για να την προσεγγίσετε δώστε έμφαση σε αυτές και τις λύσεις τους. Για παράδειγμα, οι νεαρές ηλικίες ενδιαφέρονται πολύ για το ευ ζην, την ευεξία, την περιποίηση και την υγιεινή διατροφή, ενώ δεν κρύβουν την αδυναμία τους σε τάσεις της εποχής. Εναρμονιστείτε, λοιπόν, με την εποχή και με τις τάσεις της και εντάξτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσα σε αυτή. Παράλληλα, οι μεγαλύτερες ηλικίες δίνουν προτεραιότητα στην άνεση, την χαλάρωση από την κουραστική καθημερινότητα, τα θέματα υγείας. Προτείνετε λύσεις μέσα από τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες που παρέχετε, χωρίς να αφήνετε στην άκρη την διαφυγή από την καθημερινότητα.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/digital-marketing-strategy

 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.