Πως μπορείτε να διαφημιστείτε μέσα από αντικείμενα

Η πρακτική της διαφήμισης μέσω αντικειμένων μπορεί να ακούγεται ξεπερασμένη αλλά δεν είναι. Αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική και κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να σας μάθει ένα μέρος κοινού που δεν σας γνωρίζει.

Ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε μπορεί να επιλέξετε τα αντίστοιχα προϊόντα. Τα κύρια αντικείμενα που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι είναι αναπτήρες, στυλό, mousepads, ημερολόγια, σουβέρ και μολύβια.

Η σωστή επιλογή του αντικειμένου μπορεί να βοηθήσει την ανάπτυξη και την προώθηση του brand σας. Για παράδειγμα, εαν είστε στο χώρο των ειδών καπνού επιλέξτε κάποιον αναπτήρα ή κάποιο τασάκι, ώστε να ολοκληρώσετε την υπηρεσία και τα προϊόντα που παρέχετε.

Εάν πάλι ανήκετε στον χώρο του βιβλίου, των χαρτικών ειδών κτλ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο μολύβι, κάποιο στυλό, κάποια ατζέντα ή ημερολόγια, και πάλι για να μπορέσετε να παρέχετε ένα ολοκληρωμένο πακέτο για τον πελάτη σας.

Επίσης, το σουβέρ θα ήταν μια ιδανική λύση για ποτά, αναψυκτικά, αλκοόλ κτλ, οπότε εάν τα προϊόντα σας είναι και αυτά δοκιμάστε να αποτυπώσετε τα λογότυπα σας και τα σήματα σας σε κάτι τέτοιο.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως αυτή η πρακτική είναι ίσως αναγκαία σε περίπτωση που συμμετέχετε σε κάποια έκθεση που αφορά τον τομέα και την βιομηχανία που ανήκετε ή σε κάποια εκδήλωση, προκειμένου να δώσετε στο κοινό κάτι για να σας αναζητήσει αργότερα.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/print

 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.