4 tips για να στοχεύσετε online το Β2Β κοινό σας

Η διαφήμιση που αφορά τις πωλήσεις και την συνεργασία εταιρειών μεταξύ τους (το λεγόμενο B2B ή Business to Business) είναι μια πρόκληση για όλους τους Marketers

Το βασικό πρόβλημα με τους Β2Β πελάτες είναι πως υπάρχει η αίσθηση πως η δυσκολία είναι έντονη στο να εντοπίσεις το κοινό, και μάλιστα εκείνο που σε ενδιαφέρει να στοχεύσεις. 

Πως, όμως, μπορούμε να στοχεύσουμε σωστά για να μπορέσουμε να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα;!

Και εδώ οι χρήστες είναι διασκορπισμένοι στο χώρο του διαδικτύου, αλλά θα πρέπει να εργαστούμε πιο σκληρά για να κάνουμε την σωστή στόχευση. 

Εμείς σας παραθέτουμε 5 tips για να προσεγγίσετε το Β2Β κοινό:

 

  1. Στοχεύστε στο κοινό που ήδη σας αναζητά ή ψάχνει σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες. Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν το brand σας, τον τομέα που ανήκει, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχετε. Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε σε keywords που εστιάζουν στο πρόβλημα, όσο και την λύση του, στα ειδικά χαρακτηριστικά, στα πλεονεκτήματα, αλλά και στις τάσεις των πελατών να βρουν το καλύτερο και τον πιο εξειδικευμένο συνεργάτη-πάροχο.                                                                                                                                                                                                                                 
  2. Εμπιστευτείτε το πιο επαγγελματικό social media: το LInkedIn. Όταν μιλάμε για Β2Β στόχευση και για επαγγελματικό κοινό, τότε το LinkedIn είναι ο master του είδους. Αν και οι τιμές του για ειδική στόχευση είναι λίγο ακριβές, εντούτοις εάν αναζητάτε Β2Β κοινό, τότε το LinkedIn είναι το ιδανικότερο μέσο.                                                                                                                                                           
  3. Εκμεταλλευτείτε τα Insights των κοινωνικών δικτύων και τα στατιστικά που σας παρέχουν. Με αυτά τα εργαλεία θα μπορέσετε να κατανοήσετε τις κατηγορίες του κοινό, το ιδανικό κοινό, τι λειτουργεί και τι όχι, τι αρέσει και τι όχι κτλ. Σε συνδυασμό με το LinkedIn μάλιστα, και τα στοιχεία που αυτό μας παρέχει, μπορείτε να βρείτε ακριβώς τον στόχο σας και το target group που σας ενδιαφέρει.                                                                                                
  4. Δοκιμαστείτε και έξω από το “comfort zone” σας. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να τα προβλέψουμε όλα και δεν μπορούμε να τα γνωρίζουμε και όλα. Πάντα θα υπάρχουν κάποια “τυφλά” σημεία. Όμως, εάν δοκιμάσετε διάφορα πράγματα, διάφορες τακτικές, διαφορετικές πλατφόρμες, τότε θα βρείτε τον καλύτερο τρόπο να στοχεύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει και να το προσεγγίσετε με τα σωστά εργαλεία. 

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/digital-marketing-strategy

 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.