6 tips για το πιο καλοκαιρινό Marketing

Το καλοκαίρι και οι καμπάνιες που συνοδεύουν αυτήν την εποχή μπορούν να βοηθήσουν το brand σας να εξελιχθεί και να το γνωρίσει μια μερίδα καταναλωτών που δεν το ξέρει. Για να μπορέσετε να έχετε αλληλεπίδραση με τους χρήστες (το γνωστό engagement) και να αυξήσετε την αναγνώριση του brand σας, σας παραθέτουμε 6 tips που μπορείτε να ακολουθήσετε για τους καλοκαιρινούς μήνες. 

 

  1. Εκμεταλλευτείτε τις καλοκαιρινές εκπτώσεις. Οι εκπτώσεις του Ιουλίου και του Αυγούστου είναι από τις μεγαλύτερες εκπτωτικές περιόδους του έτους και αποτελεί για πάρα πολλούς ευκαιρία να αγοράσουν ότι χρειάζονται τόσο για το καλοκαίρι και τις διακοπές που πρόκειται να πάνε, όσο και για την νέα σεζόν που έρχεται. Προωθήστε, λοιπόν, τις καταπληκτικές τιμές λόγω εκπτώσεων αλλά και νέα προϊόντα και υπηρεσίες σε ειδικές τιμές.                                                                           
  2. Ενημερώστε το κοινό σας για ειδικές καλοκαιρινές προσφορές. Πέρα από τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, η διαφήμιση μιας καλής καλοκαιρινής προσφοράς για την παραλία, τις διακοπές, το σπίτι κτλ μπορεί να σας βοηθήσει στο brand awareness. Όλοι λατρεύουν τις προσφορές και τις καλύτερες τιμές, οπότε δημιουργήστε αποκλειστικές και περιορισμένες προσφορές για να μπορέσετε να τους κεντρίσετε το ενδιαφέρον.                                                                                                  
  3. Ενδυναμώστε την τοπική κοινωνία. Η φιλανθρωπία, πέραν του ότι είναι μια καλή πράξη που βοηθά όσους έχουν ανάγκη, μπορεί να βοηθήσει και εσάς να σας γνωρίσει το κοινό. Δωρίστε σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, φιλανθρωπίες και τοπικά groups.                                                                                                  
  4. Διοργανώστε ένα θεματικό-καλοκαιρινό event. Με το κλείσιμο των σχολείων και την χαλαρότητα που διακρίνει την καλοκαιρινή περίοδο μπορείτε να διοργανώσετε ένα event και να συγκεντρώσετε πλήθος δυνητικών πελατών. Μια παρουσίαση ενός νέου προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μια επέτειο του καταστήματος κτλ μπορούν να αποτελέσουν ευκαιρία για brand awareness.                                                                                                                                                                      
  5. Κάντε διαγωνισμούς και giveaways. Όποια εποχή του χρόνου και εάν επιλέξετε, τα δώρα που μπορείτε να δώσετε στους χρήστες και στους καταναλωτές μέσα από διαγωνισμούς είναι ένας σίγουρος τρόπος να έχετε υψηλή αλληλεπίδραση. Με σχόλια, like στην σελίδα κτλ μπορείτε να αυξήσετε τους ακόλουθους στα social media και στη συνέχεια τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.                                                                                                                                
  6. Δημιουργήστε νέες φωτογραφίες και εικόνες με καλοκαιρινά background. Φωτογραφίες και εικόνες που δείχνουν παραλίες, τον ήλιο του καλοκαιριού και σκηνές από διακοπές είναι ιδανικές για να μπορέσουν να φέρουν μια πιο ανάλαφρη και ευχάριστη αίσθηση στο κοινό που σας ακολουθεί. Πιο ανοιχτά χρώματα, πιο ανάλαφρες γραμματοσειρές κτλ είναι ότι χρειάζεστε για την καλοκαιρινή περίοδο.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/digital-marketing-strategy

 

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.