10 ερωτήσεις για το σωστό Marketing Plan

Όλες οι επιχειρήσεις όταν ξεκινούν την πορεία τους στον κλάδο που ανήκουν αλλά και κατά την διάρκεια των εργασιών τους, καταρτίζουν ένα marketing plan για να μπορέσουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. 

Πριν την δημιουργία, όμως, αυτού του πλάνου πρέπει όλοι να απαντήσουν σε 10 βασικά ερωτήματα, ώστε να οργανώσουν όσο καλύτερα γίνεται την επιχείρηση και τις πωλήσεις τους. 

Ποιες είναι αυτές;

  1. Ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι; Θέλετε να αποκτήσετε χρήματα, ένα συγκεκριμένο lifestyle ή το πάθος για τον τομέα που θα ασχολειθείτε; Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε γιατί εισέρχεστε σε ένα κλάδο, ώστε να μπορέσετε να περάσετε στο τι και το πως για την επιχείρησή σας.                                                                                                                                                                                                         
  2. Που στοχεύει η επιχείρησή σας; Έχετε προβλέψει ποιο κοινό θέλετε να προσεγγίσετε; Ποιο είναι το προφίλ των υποψηφίων πελατών σας και ποια τα δημογραφικά τους στοιχεία (φύλο, ηλικία κτλ);                                                                                                                                                                                            
  3. Πως κινείται το κοινό-στόχος στο διαδίκτυο και τα social media; Έχετε αναρωτηθεί ποιες είναι οι διαδικτυακές συνήθειες τα ιδανικών σας πελατών; Σε ποια social media ξοδεύουν τον χρόνο τους; Σε τι κάνουν like και σχόλια; Σε τι δημοσιεύσεις υπάρχει υψηλό engagement;                                                                                                                                                                                                                                  
  4. Ποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι υποψήφιοι πελάτες σας και πως μπορείτε εσείς να τους δώσετε την λύση; Οι πελάτες προτιμούν να αγοράζουν λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, κάτι που είναι απαραίτητο για μια κερδοφόρα επιχείρηση. Εσείς πως μπορείτε να βοηθήσετε σε αυτό;                                                                                                                                                                                        
  5. Πως “μιλάει” ο ιδανικός σας πελάτης; Πως είναι το προφίλ του ιδανικούς σας πελάτη; Πως κινείται στις επαγγελματικές του δραστηριότητες, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κτλ; Με αυτόν τον τρόπο θα τον προσεγγίσετε πολύ πιο εύκολα.                                                                                                                                                                                                                                                                       
  6. Ποιο είναι το πλεονέκτημα σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Σε σχέση με τους υπόλοιπους του κλάδου σας, εσείς τι διαφορετικό μπορείτε να δώσετε στον καταναλωτή; Σε τι διαφέρει το δικό σας προϊόν/υπηρεσία και τι μοναδικό προσφέρει;                                                                                                                                                                                                                                                                             
  7. Ποια κανάλια επικοινωνίας θα επιλέξετε; Είναι πολύ σημαντικό να έχετε επιλέξει τα κανάλια επικοινωνίας που θα κινηθείτε για να μπορέσετε να μεταδώσετε το μήνυμά σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Social media, τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα; Ποιο σας εξυπηρετεί και ποιο είναι πιο κοντά στο κοινό που σας ενδιαφέρει;                                                                                                                                                                                                                                                                              
  8. Ποιo θα είναι το διαφημιστικό σας budget; Πόσα είστε διατεθειμένος να επενδύσετε στην διαφήμισή σας; Το έχετε υπολογίσει μέσα στον συνολικό προϋπολογισμό; Ο νόμος της αγοράς είναι τέτοιος ώστε η διαφήμιση και η προώθηση είναι απαραίτητη για όλες τις επιχειρήσεις.                                                                                                                                                                                                              
  9. Ποιo είναι το μοντέλο δημιουργίας εσόδων σας; Με πόσους πελάτες επικοινωνείτε καθημερινά; Θα είστε μόνο εσείς ή θα χρησιμοποιήσετε πωλητές και υπαλλήλους; Θα ασχοληθείτε εξ’ ολοκλήρου με πωλήσεις ή έχετε και κάποιο άλλο σχέδιο;                                                                                                                                                                                                                                                                               
  10. Τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας για να τους προσελκύσετε; Ποιες πληροφορίες ή δελεαστικές προσφορές θα μπορούσατε να μοιραστείτε  με τους υποψήφιους πελάτες σας, ώστε να τους βοηθήσετε να έρθουν πιο κοντά στο προϊόν/υπηρεσία σας;

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/digital-marketing-strategy

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.