Τι είναι το Loyalty Marketing και πως μπορεί να σας βοηθήσει

Οι στρατηγικές στο Marketing, σε μεγάλο βαθμό, επικεντρώνονται στην προσέλκυση νέων πελατών και στην αύξηση του brand awareness και των πωλήσεων. Για να μπορέσετε, όμως, να έχετε συνέχεια στο χρόνο, να έχετε σταθερούς πελάτες που σας επιλέγουν και μένουν μαζί σας, θα πρέπει το marketing plan σας να περιλαμβάνει και την ενασχόληση μαζί τους. Το λεγόμενο loyalty marketing μπορεί να αποτελέσει την κορωνίδα των στρατηγικών σας και να γιγαντώσει σε σημαντικό βαθμό το brand σας. 

Τι είναι, όμως, το Loyalty Marketing;

Με τον συγκεκριμένο όρο εννοούμε την στρατηγική που ενθαρρύνει τους πελάτες να ξανακάνουμε αγορές και γενικά να αλληλεπιδράσουν εκ νέου με το brand και την εταιρεία σας. Τις περισσότερες φορές αυτό εκφράζεται μέσα από κίνητρα για εκ νέου αγορές σε καλύτερες τιμές κτλ, οδηγώντας έτσι στο λεγόμενο customer loyalty (η παραμονή των πελατών και η εμπιστοσύνη προς το brand και την επιχείρηση). Με αυτές τις πρακτικές οι πελάτες παραμένουν στο δικό σας brand, ενώ επιστρέφουν και εκείνοι που επέλεξαν κάποιο άλλο brand, αφού δοκίμασαν αυτό που εσείς τους προσφέρετε. 

Παράλληλα, τα νέα προϊόντα και οι νέες υπηρεσίες που θέλετε να παρέχετε μπορούν ευκολότερα να δοκιμαστούν στους υπάρχοντες πελάτες σας για να έχετε ένα καλό και δυνατό feedback. 

Πως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

  1. Feedback και πάλι Feedback. Οι πελάτες, και ειδικά στην Ελλάδα, φαίνεται να μην χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα από το λεγόμενο brand loyalty και να πηγαίνουν από την μία επιλογή στην άλλη για πολλούς και διάφορους λόγους. Στόχος είναι να μειώσουμε αυτό το ποσοστό όσο τον δυνατόν περισσότερο γίνεται. Για αυτό το λόγο χρειάζεστε το feedback των πελατών σας. Μέσα από τα social media μπορείτε να αντλήσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για την παραμονή των πελατών σας, για τους πιστούς σας πελάτες, γιατί σας επιλέγουν κτλ.                                                                                                                                      
  2. Συγχαρείτε τους πιστούς σας πελάτες στα social media. Μετά το feedback που έχετε πάρει, οφείλετε να τους κάνετε να αισθανθούν μοναδικοί και ξεχωριστοί για εσάς και για την στήριξή τους προς εσάς. Διαγωνισμοί και giveaways, αναδημοσιέυση περιεχομένου πελατών που σας αφορά ή αναφέρεστε είναι μερικά παραδείγματα επιβράβευσης των πελατών σας. 

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/digital-marketing-strategy

 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.