6 Tips για Επιτυχημένους Τίτλους στα Newsletter σας

Ο τίτλος ενός newsletter είναι το πιο σημαντικό στοιχείο του email marketing και μπορεί είτε να αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα, είτε να καταστρέψει μια εξαιρετική καμπάνια. Ο master της διαφήμισης, David Ogilvy, συνήθιζε να λέει πως “αν ο τίτλος της διαφήμισής σας δεν οδηγεί στην πώληση τότε έχετε σπαταλήσει το 90% των χρημάτων σας άδικα”. 

Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που διαβάζουν μόνο το τίτλο είναι 5 φορές περισσότεροι από εκείνους που διαβάζουν το κυρίως κείμενο, οπότε επενδύστε στην εύρεση του καλύτερου τίτλου για το newsletter σας. 

Οι πρώτες εντυπώσεις για το περιεχόμενο του μηνύματος προέρχονται από τον τίτλο, οπότε για να έχεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσοχή από τους παραλήπτες θα πρέπει να ακολουθήσεις αυτούς τους 4 κανόνες για το περιεχόμενο: 

Ο τίτλος σου θα πρέπει να είναι μοναδικός, απόλυτα ακριβής, χρήσιμος και να δίνει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα.

Πως, όμως, θα πετύχεις το πιο υψηλό στόχο για να κλικάρουν όλο και περισσότεροι στο newsletter σου;

 

  1. Τοποθέτησε αριθμούς.  Οι τίτλοι με αριθμητικά στοιχεία εντοπίζονται πιο εύκολα από το μάτι, γιατί οι άνθρωποι απεχθάνονται την αβεβαιότητα και θέλουν συγκεκριμένες απαντήσεις. Προτιμήστε μικρούς αριθμούς και κυρίως κάτω του 12 για να μπορέσει να εντυπωθεί στην μνήμη του παραλήπτη.                                                                                                                                                                                            
  2. Ενημέρωσε για το περιεχόμενο του μηνύματος. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα του τι πρόκειται να διαβάσει ο αναγνώστης, αλλά και που πρόκειται να τον ωφελήσει αυτό που θα διαβάσει θα πρέπει να απαντώνται στον τίτλο του newsletter σου.                                                                                                                                                                                                                                                                     
  3. Χρησιμοποίησε κάποια δεδομένα. Η χρήση αριθμητικών δεδομένων μπορεί να βοηθήσει στον στόχο σου, καθώς οι άνθρωποι επιλέγουν να διαβάσουν κάτι που τους δίνει μια συγκεκριμένη πληροφορία που βασίζεται σε κάτι μετρήσιμο.                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  4. Δημιούργησε συναίσθημα. Η πρόκληση μέσα από λέξεις και φράσεις που προκαλούν έντονα συναισθήματα, μπορεί να αποφέρει τα αποτελέσματα που χρειάζεσαι, καθώς υπάρχει η τάση οι άνθρωποι να διαβάζουν αυτούς τους τίτλους.                                                                                                                                                                                                                                                                                  
  5. Βάλε μικρές φράσεις. Με τις κινητές συσκευές να κυριαρχούν για τους χρήστες και να αποτελούν το no1 τρόπο επικοινωνίας τους και επαφής τους με τον χώρο του διαδικτύου και των social media, ο χρυσός κανόνας των 70 χαρακτήρων ή 6 έως 8 λέξεων είναι αυτός που θα σε βοηθήσει περισσότερο.                                                                                                                                                                               
  6. Φτιάξε πολλούς τίτλους. Η δημιουργία πολλών τίτλων με διαφορετικές έννοιες και με βάση τις παραπάνω μεθόδους θα αποτελέσει τον καλύτερο τρόπο για να καταλήξεις στον πιο σωστό τίτλο. 

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/email-marketing

 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.