Οι περισσότεροι χρήστες παρακολουθούν τα social media τους, μπαίνουν σε site που τους ενδιαφέρουν και κάνουν αναζητήσεις μέσα από τα κινητά τους τηλέφωνα. Όλες οι εταιρείες έχει στρέψει το ενδιαφέρον τους εκεί, και μάλιστα οι περισσότερες δημιουργούν καμπάνιες αποκλειστικά για κατανάλωση και θέαση από κινητά τηλέφωνα. Σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχουν πάνω από 4 δισεκατομμύρια συσκευές κινητών τηλεφώνων, που δημιουργούν πάνω από το 50% της διαδικτυακής κίνησης.
Όμως, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Ο βαθμός μετατρεψιμότητας των κινητών τηλεφώνων είναι πολύ μικρότερος από εκείνων των σταθερών υπολογιστών (είτε πρόκειται για κάποια αγορά, προβολή κάποιου video ή ανάγνωση κάποιου άρθρου).
Αυτό συμβαίνει γιατί πάρα πολλά site και e-shop δεν έχουν προσαρμοστεί στις δυνατότητες των κινητών τηλεφώνων, με αποτέλεσμα όταν κάποιος τα επισκεφτεί από το κινητό του να είναι αργή η φόρτωση της σελίδας, δύσκολη η χρήση τους και να μην μπορέσει ποτέ να ολοκληρώσει την ενέργεια που ήθελε.
Σκεφτείτε πως οι περισσότεροι χρήστες αν δουν πως μια σελίδα θέλει πάνω από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, εγκαταλείπουν την προσπάθεια και γυρίζουν πίσω (είτε στο facebook που είδαν την δημοσίευση είτε στην μηχανή αναζήτησης που ήταν).
Πιο συγκεκριμένα, η απώλεια από μια σελίδα σε περίπτωση που η φόρτωση είναι πάνω από 3 δευτερόλεπτα είναι 53%, και μια κάθε δευτερόλεπτο παραπάνω αγγίζει το 20%.
Ποια λύση προτείνουμε εμείς;
Η καλύτερη πρακτική είναι το test. Πριν ξεκινήσετε την mobile καμπάνια σας και την θέσετε σε εφαρμογή, δοκιμάστε την ταχύτητά της και πόσα δευτερόλεπτα θέλει να φορτώσει η σελίδα σας ή να ανακατευθύνει από κάποιο κοινωνικό δίκτυο (Facebook κτλ).
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/diaxeirisi-eshop-site
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist