7 τρόποι να επωφελειθείτε από τα σχόλια των social media

Τα social media αποτελούν στις μέρες μας σημείο αναφοράς για πάρα πολλούς ανθρώπους, ενώ καθημερινά οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με άλλους χρήστες, σελίδες κτλ αυξάνονται. 

Πως, όμως, μπορείτε να επωφεληθείτε από τα σχόλια και τις αντιδράσεις των χρηστών στις σελίδες σας, στις δημοσιεύσεις σας κτλ;

 

  1. Πρόβλεψη πιθανών φημών. Με την ανάλυση των δεδομένων από τα σχόλια των χρηστών για την εταιρεία σας, τα προϊόντα σας αλλά και τους εργαζομένους που έχουν ταυτιστεί το όνομά τους με εσάς, θα μπορείτε να ξέρετε τι ακούγεται, θετικό και αρνητικό, προκειμένου να χαράξετε την στρατηγική σας.
  2. Άμεσες απαντήσεις. Οι χρήστες των social media εκτιμούν ιδιαιτέρως τις άμεσες απαντήσεις σε σχόλια, αναφορές και μηνύματα στο Messenger. Εάν απαντάτε σε real time χρόνο, αυτό είναι ένα θετικό της εταιρείας σας που οι χρήστες θα τονίσουν.
  3. Δείτε και τον ανταγωνισμό. Όπως κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της, έτσι και εσείς, και ειδικά στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας, θα πρέπει να κοιτάτε τι κάνει ο ανταγωνισμός, τι προσφέρει, τι είναι επιτυχημένο και τι αποτυχημένο για να μπορέσετε να αποφύγετε λάθη και να πάρετε έμπνευση για να προχωρήσετε. Δείτε τι σχόλια γράφουν οι χρήστες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους ανταγωνιστές σας και πάρτε το κατάλληλο feedback.
  4. Λέξεις-κλειδιά. Τι αναζητούν οι χρήστες όταν ψάχνουν για εσάς και τον τομέα σας; Τι γράφουν όταν κοιτούν τον ανταγωνισμό; Ποιες αρνητικές λέξεις συνοδεύουν το δικό σας brand και ποιες των ανταγωνιστών σας; Παρακολουθείστε ποιες λέξεις ψάχνουν οι χρήστες όταν σας αναζητούν αλλά και σε ποιες συγκλίνουν στις κριτικές σας. 
  5. Επικοινωνήστε με τα ΜΜΕ. Οι ευκαιρίες για διαφήμιση και δημοσιότητα είναι απεριόριστες αν σκεφτεί κανείς και τον κλάδο των ΜΜΕ. Ενημερωτικά site και portal, πλατφόρμες που προσφέρουν ψυχαγωγία, τηλεόραση, ραδιόφωνο κτλ μπορούν να σας κάνουν ορατούς σε ένα κοινό που μέχρι πρότινος δεν σας ήξερε. Από εκεί μπορείτε να δείτε οι χρήστες και το κοινό τι σχόλια κάνει για όσα προσφέρετε και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές και κινήσεις.
  6. Influencers. Βρείτε κάποιον influencer που να ταιριάζει στον τομέα που δραστηριοποιήστε και στο προφίλ της εταιρείας σας και δώστε του την ευκαιρία να προωθήσει αυτά που εσείς προσφέρετε. Οι δυνατότητες από αυτή την συνταγή είναι, επίσης, απεριόριστες. Με αυτόν τον τρόπο θα μάθετε και πως οι χρήστες αντιδρούν στα προϊόντα σας στις δημοσιεύσεις και τι σχόλια κάνουν. 
  7. Ακούστε το feedback. Σχόλια για προϊόντα και υπηρεσίες, κριτικές αρνητικές και θετικές, αλλά και αξιολογήσεις είναι το κλειδί που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/social-media

 

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.