Ποια στοιχεία χαρακτηρίζουν το ταξίδι των καταναλωτών πριν την αγορά;

Αν και οι αποφάσεις των καταναλωτών για αγορά είναι περίπλοκες, γνωρίζουμε κάποια δεδομένα που μπορούν να ξεδιαλύνουν το τοπίο. Για παράδειγμα, ξέρουμε πως η διαδρομή από την επιθυμία προς την αγορά δεν είναι οριζόντια αλλά έχει διακυμάνσεις, ότι η διαδικασία έρευνας αγοράς είναι χρονοβόρα και περιβάλλεται από πολλά κανάλια επικοινωνίας (διαδίκτυο, φιλικό και οικογενειακό περιβάλλον, δίκτυο ειδικών κ.α.). 

Εκεί, όμως, που το τοπίο είναι θολό είναι πως οι καταναλωτές επεξεργάζονται τις πληροφορίες που λαμβάνουν κατά την διάρκεια αυτού του ταξιδιού. 

Το πρώτο στοιχείο που μας διευκολύνει να καταλάβουμε την συμπεριφορά των καταναλωτών είναι η συγκρίσεις που κάνουν μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Οι λέξεις που χρησιμοποιούνται συχνά είναι “φθηνό” και “καλύτερο”, με την τελευταία να δέχεται πολλές περαιτέρω επεξηγήσεις για τον καθένα (ποιότητα, αξία, απόδοση ή δημοφιλία κ.α.).

Το δεύτερο στοιχείο είναι οι πληροφορίες που αφορούν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Brands, τιμές, προέλευση, υλικά κ.α. είναι μερικά μόνο στοιχεία που αναζητούν οι χρήστες. Το τρίτο στοιχείο είναι η επανάληψη των διαδικασιών από τους καταναλωτές. Η έρευνα αγοράς συνήθως δεν γίνεται μόνο μία φορά, αλλά τουλάχιστον 2 ή και παραπάνω μέχρι το άτομο να σιγουρευτεί πως έχει κάνει την καλύτερη επιλογή, σύμφωνα με τα όσα ο καθένας θεωρεί σημαντικά. 

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/google-ads 

 

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.