Πως να δημιουργήσετε Email που όλοι θα προσέξουν!

Το email marketing παραμένει ακόμη και σήμερα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μείνετε σε επαφή με τις πελάτες σας, όσο και αν η τεχνολογία έχει προχωρήσει. Με αυτές τις κινήσεις διατηρήστε στο πίσω μέρος του μυαλού τους και όταν χρειαστούν την συνδρομή σας θα απευθυνθούν σε εσάς. Ένα promotional email έχει πολλές πρακτικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε το αποτέλεσμά του. 

Πως μπορείτε να επωφεληθείτε;

  1. Αποφασίστε τι θέλετε να προωθήσετε. Είναι πολύ σημαντικό πρώτα να βρείτε αυτό που θέλετε να πείτε στον χρήστη. Τι θέλετε να διαφημίσετε; Ένα προϊόν, μία υπηρεσία, μία προσφορά, μία δυνατή έκπτωση, κ.α. Αυτή η πρώτη απόφαση θα δώσει την εικόνα στο email σας. 
  2. Διευκρινίστε γιατί το προμοτάρετε. Τι σας ενδιαφέρει να κερδίσετε μέσα από αυτή την προώθηση; Περισσότερους πελάτες, αύξηση του κέρδους, επικοινωνία του brand σε ένα μεγαλύτερο κοινό; Αυτή η απάντηση θα δώσει τις λεπτομέρειες για το μήνυμα και το κοινό του email σας. 
  3. Στοχεύστε στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Το ίδιο μήνυμα πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα με το εξειδικευμένο κοινό που θέλετε να το προωθήσετε. Για παράδειγμα, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο πράγμα στις μεγαλύτερες και στις νεότερες ηλικίες. Αποφασίζουμε που θέλουμε να στοχεύσουμε και το μήνυμα μας θα προσαρμοστεί αναλόγως για να έχουμε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/email-marketing

 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.