Τι πρέπει να προσέξετε στη δημιουργία ενός E-SHOP;

Η δημιουργία e-shop είναι απαραίτητη για την online παρουσία καταστημάτων & για να μπορέσει ένας επιχειρηματίας να αυξήσει το πελατολόγιο του. Με αυτόν τον τρόπο, οι πωλήσεις σας θα γνωρίσουν αύξηση & νέοι πελάτες θα “επισκεφτούν” το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Η ελκυστικότητα του “ψηφιακού χώρου” είναι αυτή που θα σας βοηθήσει. 

Τι πρέπει, όμως, να προσέξετε στη δημιουργία ενός e-shop;

  1. Λειτουργικότητα: Τόσο στην κατασκευή e-shop, όσο και στην κατασκευή site, είναι απαραίτητο να έχετε ξεκάθαρο στόχο και σωστό σχεδιασμό. Για να μπορέσουν οι χρήστες να μπουν και να περιηγηθούν & να κάνουν τις αγορές τους, πρέπει το ψηφιακό περιβάλλον να είναι φιλικό, εύχρηστο και λειτουργικό. Ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων, οι πληροφορίες που διαθέτουν και ο τρόπος αγοράς τους είναι το κλειδί στην οικοδόμηση ενός ισχυρού e-shop. 
  2. Ποικιλία & ποιότητα προϊόντων: Οι χρήστες αναζητούν στο διαδίκτυο ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές για να μπορέσουν να ωφεληθούν. Η παροχή προτάσεων και λύσεων & η ποικιλία προϊόντων και προσφορών-ανταγωνιστικών τιμών είναι κάτι που οι καταναλωτές θα εκτιμήσουν στο e-shop σας και θα σας προτιμήσουν. 
  3. Γρήγορη προσθήκη σε καλάθι & προβολή καλαθιού: Το κλειδί σε ένα λειτουργικό e-shop είναι η δυνατότητα γρήγορης προσθήκης προϊόντων στο καλάθι και η προβολή του καλαθιού με εύκολο τρόπο. Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης βλέπει τι έχει προσθέσει και αξιολογεί πολύ εύκολα εάν και πότε θα κάνει την αγορά του. Η μετατρεψιμότητα συνήθως γίνεται σε αυτό το σημείο, οπότε το καλάθι παίζει το σημαντικότερο ρόλο. 
  4. Εύκολη διαχείριση και από εσάς: Η εύκολη διαχείριση από εσάς ή τα άτομα που θα διαχειρίζονται το e-shop σας είναι επίσης ένα σημείο τομής. Η εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα, στο ανέβασμά τους & στη διόρθωση υπαρχόντων προϊόντων & η άμεση επίλυση ζητημάτων που τυχόν μπορεί να προκύψουν θα είναι σύμμαχος σας σε αυτή τη νέα προσπάθεια. 
  5. Αγορές και χωρίς την εγγραφή του χρήστη στο e-shop: Αυτή η μέθοδος είναι ιδιαίτερα δημοφιλής & μπορεί να τονώσει τις πωλήσεις σε ένα κοινό που θέλει να εξυπηρετηθεί πιο άμεσα & γρήγορα. Δίνοντας και τις δύο δυνατότητες (αγορές με εγγραφή ή χωρίς), οι χρήστες βλέπουν ότι τους δίνεται επιλογές και δεν αφήνετε κανέναν εκτός, και έτσι θα σας προτιμήσουν. 
  6. Cross Selling & Up Selling Τακτικές: Αυτές οι δύο πρακτικές θα βοηθήσουν τις πωλήσεις να αυξηθούν & το αγοραστικό κοινό να έχει ολοκληρωμένες προτάσεις. Στο Cross Selling προτείνετε στους πελάτες σας να αγοράσουν και κάποιο ακόμη προϊόν που μπορεί να συνδυαστεί με την αγορά που έχουν κάνει, ενώ στο Up Selling τους παροτρύνετε να προμηθευτούν ένα προϊόν που τους παρέχει περισσότερες δυνατότητες από αυτό που έχουν επιλέξει. Σημαντική προσθήκη, επίσης, είναι και οι “δημοφιλέστερες αγορές”, καθώς οι καταναλωτές μαθαίνουν πιο είναι το προϊόν που προτιμούν οι πελάτες σας & του δίνουν ιδιαίτερη προσοχή.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://www.lacom.gr/el/digital/kataskevi-istoselidas 

 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.