fbpx

Blog

Facebook Carousel: Γιατί να το χρησιμοποιήσετε για τις διαφημίσεις σας

facebook carousel

Αναζητάτε νέους τρόπους για να αυξήσετε την αφοσίωση ή τα conversions στο Facebook; Αναρωτιέστε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαδραστική εμπειρία για το κοινό σας;

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τις αναρτήσεις καρουζέλ στο Facebook για τις διαφημίσεις σας;

Στο Facebook, οι αναρτήσεις καρουζέλ περιλαμβάνουν έως και 10 κάρτες στις οποίες οι χρήστες μπορούν να περάσουν με σάρωση ή κύλιση. Επειδή εμφανίζονται σε μία ανάρτηση, όλες οι κάρτες μοιράζονται την ίδια λεζάντα. Ωστόσο, κάθε κάρτα μπορεί να έχει διαφορετική εικόνα, επικεφαλίδα και σύνδεσμο. Ως αποτέλεσμα, αυτού του είδους η ανάρτηση δίνει στους χρήστες του Facebook πολλές ευκαιρίες να ασχοληθούν και να δουν τι αναφέρεται σε αυτές τις κάρτες.

Ποιο μπορεί να είναι το περιεχόμενο αυτών των καρτών για το Facebook Carousel;

#1: Πείτε μία ιστορία

Μια φωτογραφία μπορεί να μεταφέρει αρκετά — αλλά μια σειρά εικόνων μπορούν να πουν στο κοινό σας μια ολόκληρη ιστορία. Αυτή η σειρά εικόνων, και ανάλογα την ιστορία που θέλετε να πείτε, θα δημιουργήσει ένα φανταστικό storyline που θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εικόνες και τους τίτλους που θέλετε για να πείτε την ιστορία σας.

#2: Δώστε στους δυνητικούς πελάτες σας έναν λόγο να σας εμπιστευτούν

Με τα καρουζέλ του Facebook, μπορείτε να εμφυσήσετε την εμπιστοσύνη μοιράζοντας βασικά δεδομένα με ενδιαφέρον. Εάν είστε επιτυχημένοι, οι χρήστες θα εξετάσουν σοβαρά την πιθανότητα να επιλέξουν την δική σας επιχείρηση και όχι μία αντίστοιχη του κλάδου σας, και να έχετε το πολυπόθητο conversion.

#3: Μοιραστείτε αξιολογήσεις ή κριτικές

Η εκ νέου κοινή χρήση κριτικών πελατών μπορεί επίσης να εμπνεύσει τους πιθανούς πελάτες να εμπιστευτούν την επιχείρησή σας. Σε τελική ανάλυση, οι καταναλωτές εμπιστεύονται τις κριτικές άλλων πελατών, και μάλιστα συχνά δίνουν την ίδια βαρύτητα στα σχόλια των αγνώστων όσο και στις συστάσεις από φίλους και συγγενείς.

Η κοινή χρήση μιας κριτικής ή η επισήμανση ενός σημαντικού πελάτη κάθε φορά μπορεί να είναι εντυπωσιακή. Αλλά αυτή η προσέγγιση μπορεί να μην έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο όσο η κοινή χρήση πολλών κριτικών ταυτόχρονα. Με τo Facebook Carousel μπορείτε να έχετε μεγαλύτερο αντίκτυπο επισημαίνοντας πολλές κορυφαίες κριτικές.

#4: Παρουσιάστε σειρές προϊόντων σας

Είτε λανσάρετε μια σειρά νέων προϊόντων είτε θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της υπάρχουσας σειράς σας, ένα Facebook Carousel είναι η ιδανική επιλογή. Δεδομένου ότι τα καρουζέλ έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν τo engagement, είναι ιδανικά για να ενθαρρύνουν τους πελάτες να περιηγηθούν και να αγοράσουν, ειδικά όταν συνδέετε κάθε κάρτα με μια σχετική σελίδα e-shop.

#5: Συζητήστε τα χαρακτηριστικά ή τα οφέλη του προϊόντος σας

Το προϊόν σας προσφέρει μια μακρά λίστα πλεονεκτημάτων ή έχει ένα πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά; Διαχωρίζοντάς τα σε πολλές κάρτες καρουζέλ, μπορείτε να δώσετε σε κάθε χαρακτηριστικό ιδιαίτερη έμφαση ή να δώσετε την προσοχή που του αξίζει και να βεβαιωθείτε ότι οι δυνητικοί πελάτες γνωρίζουν τι μπορεί να κάνει το προϊόν σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε καρουζέλ για να μετατρέψετε τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας σε αφήγηση.

#6: Αναλυτικά βήματα καθοδήγησης

Δεδομένου ότι τα καρουζέλ διαχωρίζουν το περιεχόμενο σε ταξινομημένες κάρτες, είναι ιδανικά για να οδηγήσουν τους χρήστες σε μια διαδικασία. Είναι η καλύτερη λύση για να δείξουν στους πελάτες σας πώς να κάνουν κάτι, ειδικά πώς να μεγιστοποιήσουν την αξία από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

#7: Δώστε κίνητρα στους πελάτες να αγοράσουν

Οι αναρτήσεις καρουζέλ αποτελούν λύση για την παροχή κινήτρων στους πελάτες σας για να κάνουν το επόμενο βήμα— ειδικά όταν αναφέρουν εκπτώσεις ή περιορισμένη διαθεσιμότητα.

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist