Ιδέες για Facebook Posts: Ήρθε μήπως η στιγμή για Ανανέωση;!

Χρειάζεστε μερικές νέες ιδέες για να ανανεώσετε τα Facebook Posts σας; Επιθυμείτε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση των χρηστών με το brand σας και να αναζωπυρώσετε το ενδιαφέρον του κοινό για όλα όσα παρέχετε;
Εμείς σας έχουμε μερικές προτάσεις που θα απογειώσουν την σελίδα σας στο Facebook και το περιεχόμενο που δημοσιεύετε.
#1: Επιλογή ανάμεσα σε 2 προϊόντα/υπηρεσίες κτλ
Όταν θέλετε να κάνετε το κοινό σας να μιλάει στο Facebook, το να τους ζητάτε να καταλήξουν ανάμεσα από δύο ή περισσότερες επιλογές είναι ένας εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε μια συνομιλία. Μπορείτε να τους ρωτήσετε ποιο προϊόν ή ποιο στυλ προτιμούν, ή μπορείτε να ακολουθήσετε την αντίθετη προσέγγιση και να τους ρωτήσετε ποια θα προτιμούσαν να εξαλείψουν.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τύπο ανάρτησης (Facebook Posts) για να δημιουργήσετε αφοσίωση ή να ενισχύσετε την κοινότητα των πελατών σας. Εάν ζητήσετε από τους ακόλουθους να επιλέξουν ανάμεσα σε ορισμένα από τα υπάρχοντα ή πιθανά προϊόντα σας, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτό το είδος ανάρτησης για να πραγματοποιήσετε μία άτυπη έρευνα αγοράς.
#2: Αναλυτική παρουσίαση των προϊόντων σας
Πόσο καλά γνωρίζουν οι ακόλουθοί σας στο Facebook τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας; Χρησιμοποιήστε αυτόν τον τύπο αναρτήσεων για να γνωρίσετε τα προϊόντα σας σε ένα νέο κοινό ή για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά τους στο υπάρχον κοινό σας.
Εάν η επιχείρησή σας πουλά δεκάδες ή εκατοντάδες προϊόντα, μπορεί να χρειαστείτε μια απλούστερη προσέγγιση. Αντί να προσπαθείτε να συγκεντρώσετε πάρα πολλές λεπτομέρειες στα Facebook Posts, εστιάστε σε μία πτυχή ανά δημοσίευση.
#3: Πλεονεκτήματα των όσων προσφέρετε
Εάν θέλετε να εισαγάγετε νέα προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό σας ή να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα των προσφορών σας, η καταχώριση πλεονεκτημάτων μπορεί να δώσει στο περιεχόμενό σας την απαραίτητη ώθηση. Αυτός ο τύπος Facebook Posts βοηθά στην τοποθέτηση των προϊόντων σας και ενθαρρύνει τους χρήστες να προσδιορίσουν την καλύτερη επιλογή για αυτούς.
#4: Κριτικές και ιστορίες από πελάτες/χρήστες
Δεν χρειάζεται όλα τα Facebook Posts να είναι από την δική σας οπτική. Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι καλή ιδέα να αφήσετε τους πελάτες σας να μιλήσουν, διότι τα λόγια τους μπορεί να φαίνονται πιο αξιόπιστα από το δικό σας περιεχόμενό σε κάποιους χρήστες.
Η χρήση κριτικών και ιστοριών πελατών στο Facebook βοηθά τους υποψήφιους πελάτες να κατανοήσουν ακριβώς γιατί επιλέγουν την δική σας εταιρεία.
#5: Εστίαση σε ένα πελάτη/χρήστη ή προμηθευτή
Γιατί αναφερθείτε με λεπτομέρειες σχετικά με το πώς η επιχείρησή σας βοήθησε έναν πελάτη/χρήστη; Μπορείτε να μοιραστείτε ένα απόσπασμα μιας μελέτης περίπτωσης ή να δημιουργήσετε ένα βίντεο για να τονίσετε τον πελάτη σας και το πώς βοηθήθηκε από όσα προσφέρετε.
Εναλλακτικά, εξετάστε το ενδεχόμενο να παρουσιάσετε έναν προμηθευτή ή έναν άλλο συνεργάτη που είναι σημαντικός για την επιχείρησή σας. Αυτά τα Facebook Posts είναι ιδανικά για να δείξετε την εκτίμηση για τους συνεργάτες σας.
#6: Απάντηση των συχνών ερωτήσεων
Ανεξάρτητα από το τι πουλάει η επιχείρησή σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σας υποβάλλουν πολλές επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Παρόλο που μπορεί να έχετε αποθηκεύσει απαντήσεις που να απαντούν γρήγορα σε σχόλια και μηνύματα DM, μπορεί να ανανεώσει την εικόνα σας η εμφάνιση αυτών των ερωτήσεων στο περιεχόμενό σας.
Η απάντηση σε μια ερώτηση για την οποία πολλοί ρωτούν μπορεί να τους εξοικονομήσει χρόνο και να τους βοηθήσει να λάβουν μια απόφαση αγοράς ταχύτερα. Αυτό το είδος περιεχομένου προσφέρει και μια εξαιρετική ευκαιρία να τονίσετε τι κάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας να ξεχωρίζουν.
#7: Περιεχόμενο από πελάτες/χρήστες
Ανεξάρτητα από το πόσο εντυπωσιακές μπορεί να είναι οι φωτογραφίες, τα βίντεο και τα γραφικά σας, το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) συχνά ξεπερνά το δικό σας περιεχόμενο σε δημοφιλία. Οι άνθρωποι τείνουν να το βλέπουν ως πιο αυθεντικό και λιγότερο πωλησιακό, γεγονός που μπορεί να τους «αναγκάσει» να εμπιστεύονται περισσότερο το περιεχόμενο και την εταιρεία σας.
#8: Νέες προσφορές και περιορισμένη διαθεσιμότητα
Δεν χρειάζεται κάθε ανάρτηση στο Facebook μια ισχυρή παρότρυνση για δράση (CTA) ή έναν σύνδεσμο για αγορά.
Αλλά όταν έχετε μια εξαιρετική προσφορά να μοιραστείτε, μία πρόσκληση για να αγοράσουν οι χρήστες είναι απαραίτητη. Όταν δημοσιεύετε μια προσφορά, μια έκπτωση ή μια ειδική προσφορά περιορισμένης διαθεσιμότητας, φροντίστε να ενημερώσετε το κοινό σας πώς ακριβώς μπορεί να την αποκτήσει.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist