GIF: Πως μπορούν να απογειώσουν τις διαφημίσεις σας

Θέλετε να δημιουργήσετε πιο ελκυστικό περιεχόμενο για τις διαφημίσεις σας και τις καμπάνιες marketing; Αναρωτιέστε αν τα GIF είναι μία καλή επιλογή για το brand σας και την επιχείρησή σας;
Τι είναι ένα GIF;
Το GIF είναι μια οπτική μορφή που εμφανίζει μια σειρά από διαδοχικές εικόνες, παράγοντας ένα κινούμενο εφέ. Αν και δεν διαθέτουν ήχο, τα GIF μπορούν να περιλαμβάνουν λεζάντες και κείμενο πάνω από τις εικόνες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να μεταδώσουν σχεδόν οποιοδήποτε μήνυμα σκοπεύει να προωθήσει η επιχείρησή σας.
Τι διαχωρίζει λοιπόν τα GIF από τα βίντεο και γιατί αυτά τα κινούμενα δημιουργικά είναι τόσο ελκυστικά;
Τα GIF συνήθως διαρκούν μόνο λίγα δευτερόλεπτα, καθιστώντας τα εξαιρετικά κατάλληλα για social media platforms με γρήγορο ρυθμό. Δεδομένου ότι τα περισσότερα είναι κάτω από 10 δευτερόλεπτα, μπορούν να τραβήξουν την προσοχή του κοινού σας αμέσως και να μεταφέρουν αποτελεσματικά τα μηνύματα που επιθυμείτε. Τα GIF είναι επίσης εύκολο να τα μοιραστούν όλοι στα social media. Τα περισσότερα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης υποστηρίζουν GIF, ενώ ορισμένα διαθέτουν ακόμη και ενσωματωμένα εργαλεία αναζήτησης GIF. Εάν έχουν απήχηση στο κοινό σας, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν τα δημιουργικά σας και να διαδώσουν το μήνυμά σας ακόμη περισσότερο.
6 τρόποι χρήσης GIF
Αναρωτιέστε πώς τα GIF θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις καμπάνιες σας; Ακολουθούν πέντε τρόποι χρήσης GIF
#1: Οδηγοί εκμάθησης και τρόποι για να κάνετε κάτι
Λόγω της κινούμενης φύσης τους, τα GIF είναι ιδανικά για να δείξουν πώς να κάνετε κάτι. Κάθε καρέ του κινούμενου GIF σας μπορεί να αποκαλύψει ένα νέο βήμα, δημιουργώντας ένα πλήρες mini-tutorial. Δεδομένου ότι τα GIF επαναλαμβάνονται αυτόματα, οι χρηστές μπορούν εύκολα να ελέγξουν τα βήματα που έχασαν, ώστε να δουν ολόκληρο τον οδηγό.
#2: Προβολή προϊόντων
Θέλετε να προβάλλετε πολλά προϊόντα σε μία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Τα GIF μπορούν να εμφανίσουν μια σειρά από στατικές εικόνες, δημιουργώντας μια κινούμενη παρουσίαση προϊόντων. Δεδομένου ότι επαναλαμβάνονται αυτόματα, μπορούν να είναι πιο αποτελεσματικά από τις αναρτήσεις καρουζέλ, οι οποίες απαιτούν από τους χρήστες να αλληλεπιδρούν.
#3: Παρουσίαση εταιρείας και ομάδας
Μια υπέροχη φωτογραφία ομάδας μπορεί να είναι χρήσιμη για την παρουσίαση της εταιρείας σας στους πελάτες. Αλλά είτε το δημιουργήσετε με ένα βίντεο είτε με λίγες εικόνες, ένα κινούμενο GIF μπορεί να μεταφέρει πολλά περισσότερα.
#4: Βραβεία και διακρίσεις
Η επισήμανση των βραβείων και των διακρίσεων που έχει κερδίσει η εταιρεία σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδείξετε όλα όσα έχετε καταφέρει. Τα κινούμενα GIF μπορούν να κάνουν τις αναρτήσεις των βραβείων σας πιο ελκυστικές, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες.
#5: Πωλήσεις και εκπτώσεις
Αν αναζητάτε έναν νέο τρόπο για να ειδοποιήσετε τους πελάτες για τα προϊόντα και τις εκπτώσεις της εταιρείας σας, τα GIF μπορεί να είναι μια έξυπνη επιλογή. Εκτός από το ότι ξεχωρίζουν, τα GIF είναι εξαιρετικά για να αναδείξουν το μοναδικό στυλ της εταιρείας σας.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist