Google Ads: Γιατί να τις χρησιμοποιήσετε;!

Για να είμαστε ειλικρινείς, το 2022 όλες οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να έχουν μία online παρουσία χρησιμοποιούν τα Google Ads. Είτε πρόκειται για προϊόντα, είτε για υπηρεσίες, είτε για ειδήσεις κτλ, τα Google Ads θα σας βάλουν στον διαδικτυακό χάρτη.
Ας μιλήσουμε, λοιπόν, για τα θετικά αυτού του είδους διαφημίσεων και πως μπορούν να σας βοηθήσουν!
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των Google Ads;!
Πρόθεση. Επειδή στοχεύετε λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να προβληθείτε σε άτομα όταν η πρόθεσή τους να αγοράσουν είναι υψηλότερη. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι το 89% των ταξιδιών αγορών ξεκινούν με μια μηχανή αναζήτησης.
Γρήγορα αποτελέσματα. Ενώ το SEO είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση, μπορεί να χρειαστούν αρκετές εβδομάδες ή και μήνες για να κερδίσει την έλξη του κοινού. Οι διαφημίσεις αναζήτησης επί πληρωμή, από την άλλη, εμφανίζονται αμέσως και φέρνουν κόσμο στο «μαγαζί» σας.
Έκθεση. Όχι μόνο οι διαφημίσεις αναζήτησης εμφανίζονται στην κορυφή, αλλά οι μηχανές αναζήτησης είναι το πρώτο κανάλι που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές κατά τη διεξαγωγή έρευνας στο διαδίκτυο για αγορές προϊόντων, υπηρεσιών κτλ…
…και η Google είναι, μακράν, η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης. Καταλαμβάνει το 92% του μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης. Επομένως, η διαφήμιση στην Google είναι ένας καλός τρόπος για να προβληθείτε σε άτομα που αναζητούν όχι μόνο προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και επωνυμίες — είτε είναι δικές σας είτε είναι οι ανταγωνιστές σας.
Μετρήσεις. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μορφές ψηφιακού marketing, αυτή η πλατφόρμα παρέχει ποσοτικά μετρήσιμα αποτελέσματα, ώστε να μπορείτε να διαβάσετε με σαφήνεια ποιες διαφημίσεις, προσφορές, λέξεις-κλειδιά και σελίδες προορισμού έχουν την καλύτερη απόδοση.
Πολλαπλές μορφές. Ενώ συνήθως συσχετίζουμε τις διαφημίσεις αναζήτησης με το Google Ads, υπάρχουν πολλές άλλες μορφές με τις οποίες μπορείτε να εργαστείτε. Και κάθε κανάλι διαφήμισης παίζει διαφορετικό ρόλο στη στρατηγική σας.
ROI. Η λογική των Google Ads λέει πως πληρώνετε τη χαμηλότερη δυνατή τιμή για ένα κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτό συμβαίνει επειδή ο τύπος για το κόστος ανά κλικ επηρεάζει τη μέγιστη προσφορά της διαφήμισης που εμφανίζεται κάτω από τη δική σας, συν ένα λεπτό. Και, φυσικά, πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος των Google Ads
Βιομηχανία. Επειδή οι καταναλωτές έχουν διαφορετικές αγοραστικές συμπεριφορές με βάση το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητούν, κάθε κλάδος έχει διαφορετικό σύνολο μέσων αναλογιών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και ποσοστών μετατροπών — που έχει ως αποτέλεσμα διαφορετικό κόστος ανά κλικ και κόστος ανά προφίλ δυνητικού πελάτη. Λάβετε επίσης υπόψη σας ότι πολλές βιομηχανίες που έχουν υψηλότερο κόστος έχουν επίσης υψηλότερη αξία που σχετίζεται με μια μετατροπή.
«Κύκλος ζωής» πελάτη. Ομοίως, οι «κύκλοι ζωής» των πελατών ποικίλλουν ανάλογα με τον κλάδο. Ορισμένα ταξίδια αγορών είναι μία ημέρα, μερικά είναι αρκετοί μήνες ή και χρόνια.
Οικονομικές τάσεις. Είτε πρόκειται για πληθωρισμό, πανδημία, έλλειψη προσφοράς ή κάτι άλλο, αυτές οι τάσεις προκαλούν αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών που επηρεάζουν τα αποτελέσματά σας.
Άλλα κανάλια. Άλλα κανάλια όπως το SEO και τα social media μπορούν να βελτιώσουν την αναγνωρισιμότητα του brand σας και να επηρεάσουν έμμεσα την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας.
Διαχείριση λογαριασμών. Εάν τα Google Ads αξίζουν τον κόπο για εσάς θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πόσο προσεκτικοί είστε στον λογαριασμό σας. Όσοι εκτελούν τακτικούς ελέγχους, διατηρούν τις διαφημίσεις και τις σελίδες προορισμού τους σχετικές, παρακολουθούν τις ενημερώσεις της πλατφόρμας και δοκιμάζουν συνεχώς και κάνουν βελτιστοποιήσεις βάσει δεδομένων είναι αυτοί που γνωρίζουν επιτυχία.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist
Πληροφορίες από: WordStream