Ιδέες για Instagram Posts: Ανανεώστε το περιεχόμενό σας για υψηλή απόδοση

Αναζητάτε τρόπους να ανανεώσετε το περιεχόμενο σας στο Instagram (Instagram Posts) και να το διαμορφώσετε με βάση τα δικά σας προϊόντα και τους στόχους σας;
Εμείς σας παραθέτουμε μερικές ιδέες για να προσφέρετε fresh δημοσιεύσεις στο κοινό σας και να αποκτήσετε υψηλότερο engagement.
#1: Καρουζέλ δημοσιεύσεις με εκπαιδευτικό περιεχόμενο
Το Instagram είναι η ιδανική πλατφόρμα για χρήση πληροφοριών σε μικρές, εύκολες στην επεξεργασία ποσότητες. Αρχικά, σκεφτείτε το μήνυμα που θέλετε να μεταφέρετε στο κοινό σας. Ίσως θέλετε να δείξετε πώς προμηθεύεστε υλικά ή ίσως θέλετε να αποδώσετε τα οφέλη ενός βασικού συστατικού σε όλα τα προϊόντα σας.
Έπειτα, μετατρέπουμε το μήνυμά σε σύντομα αποσπάσματα που χωρούν σε μια εικόνα. Τα καρουζέλ του Instagram (Instagram Posts) λειτουργούν άψογα για αυτόν τον τύπο ανάρτησης, επειδή προσελκύουν τους αναγνώστες με μια εισαγωγική εικόνα και τους κρατούν να σαρώνουν με έως και εννέα επιπλέον εικόνες ή βίντεο.
#2: Χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας
Αφού εκπαιδεύσουμε το κοινό σας για κάτι που είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας, γιατί να μην τους βοηθήσουμε να γνωρίσουμε καλύτερα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας; Χρήσιμες συμβουλές για να τους βοηθήσουμε να λάβουν μια απόφαση αγοράς ή να τους δείξουμε το πρώτο βήμα που θα πρέπει να κάνουν πριν χρησιμοποιήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία, είναι μερικά μόνο βήματα που θα αναδείξουν το ποιητικό περιεχόμενο σας.
#3: Εικόνες Πριν και Μετά
Το προϊόν ή η υπηρεσία της εταιρείας σας αλλάζει την εμφάνιση ή μεταμορφώνει εντελώς την εμφάνιση κάποιου; Μερικές φορές, η αντίθεση του πριν με το μετά μπορεί να μεταφέρει τη διαφορά πιο αποτελεσματικά.
Η αποκάλυψη των εικόνων (Instagram Posts) πριν και μετά λειτουργεί περισσότερο για μάρκες φυσικής κατάστασης, μακιγιάζ και περιποίησης μαλλιών, και γενικότερα ό,τι αφορά τον χώρο της ομορφιάς και της περιποίησης. Αυτός ο τύπος περιεχομένου είναι επίσης μια εξαιρετική ιδέα για μεσίτες, κατασκευαστές και σχεδιαστές εσωτερικών χώρων.
Αν και μπορείτε να τοποθετήσετε το πριν και το μετά δίπλα-δίπλα, μια πιο δραματική αποκάλυψη σε μια ανάρτηση καρουζέλ, τότε μην διστάσετε να το κάνετε.
#4: Ανάδειξη μιας σειράς προϊόντων
Η δημοσίευση φωτογραφιών προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στο κοινό σας τι πουλάει η επιχείρησή σας και να διατηρήσετε την επωνυμία σας στην κορυφή. Μια μεμονωμένη εικόνα μπορεί να επισημάνει ένα μεμονωμένο προϊόν, αλλά μια ανάρτηση καρουζέλ με μια σειρά από εικόνες ή βίντεο είναι καλύτερη για την παρουσίαση μιας σειράς προϊόντων.
#5: Reminder στην κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος
Είτε θέλετε να δημιουργήσετε buzz εβδομάδες πριν από την κυκλοφορία είτε σκοπεύετε να διαθέσετε ένα νέο προϊόν αύριο, τα Instagram Posts μπορούν να ενθουσιάσουν το κοινό σας και να του δώσουν την ώθηση που χρειάζεται για την αγορά. Η λειτουργία Υπενθύμισης του Instagram είναι ιδανική για λανσαρίσματα προϊόντων.
#6: Διαδικασίες και εργατικό δυναμικό που θα δημιουργήσει engagement
Εκτός από το να βλέπουν το τελικό προϊόν, οι πελάτες συχνά εκτιμούν να ρίξουν μια ματιά στη διαδικασία και να κατανοήσουν πώς συνδυάζονται όλα. Η ανάδειξη των παρασκηνίων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε υψηλό engegement και να δημιουργήσετε μια βαθύτερη σύνδεση με το κοινό σας.
#7: Ερωτήσεις και Δημοσκοπήσεις που θα τραβήξουν την προσοχή
Το engagement είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που οδηγεί τον αλγόριθμο του Instagram, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σημαντικό να δημιουργούμε περιεχόμενο που ωθεί το κοινό να κάνει like, σχόλια, κοινοποίηση ή αποθήκευση. Για να εμπνεύσετε το κοινό σας να αλληλεπιδράσει περισσότερο, ζητήστε του τη γνώμη του, να σας στείλει μήνυμα με DM για περισσότερες πληροφορίες ή προτρέψτε το να προσθέσει ετικέτα σε φίλους που μπορεί επίσης να τους αρέσει η επωνυμία σας.
#8: Giveaway που θα καθηλώσει
Ένας άλλος τρόπος για να μεγιστοποιήσετε το engagement είναι να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό. Οι διαγωνισμοί μπορεί να είναι ιδανικοί για την απόκτηση νέων χρηστών, καθώς και για την εκ νέου αφοσίωση του υπάρχοντος κοινού σας. Φυσικά, όταν χαρίζετε κάτι πολύτιμο, οι ακόλουθοί σας θα είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας ή ακόμα και να το αναφέρουν στους φίλους τους.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist