fbpx

Blog

Instagram Comments: Πως να κάνετε τους χρήστες πελάτες

Θέλετε περισσότερη αφοσίωση και πωλήσεις από το Instagram;

Τα Instagram Comments είναι ένας τρόπος να αποκτήσετε πιστούς πελάτες. Τα σχόλια στο Instagram είναι πολύ περισσότερα από μια ματαιοδοξία.

Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε το οργανικό περιεχόμενο των social media να προσεγγίσει και να επηρεάσει όσο το δυνατόν περισσότερο το κοινό-στόχο σας. Ωστόσο, η δέσμευση είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που λέει στον αλγόριθμο Instagram να εμφανίζει το περιεχόμενό σας πιο συχνά.

Με άλλα λόγια, όσο περισσότεροι άνθρωποι σχολιάζουν το περιεχόμενό σας, τόσο περισσότερο θα βλέπουν την επιχείρησή σας στο Instagram. Αυτό σας δίνει περισσότερες ευκαιρίες να τραβήξετε το ενδιαφέρον των χρηστών και να τους μετατρέψετε σε πελάτες.

Τα άτομα που αφήνουν ένα σχόλιο θα είναι πιο πιθανό να δουν μελλοντικό περιεχόμενο στο Instagram. Όποτε, τα Instagram Comments μπορούν να βοηθήσουν να κρατήσετε την επιχείρησή σας στην κορυφή.

Η επιχείρησή σας σίγουρα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το Instagram ως κανάλι επικοινωνίας για την πραγματοποίηση ανακοινώσεων ή τη χρήση περιεχομένου. Ωστόσο, αποκτά πολύ μεγαλύτερη αξία όταν οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν για να αναπτύξουν σχέσεις με τους χρήστες.

Οι χρήστες συνήθως εκτιμούν όταν οι επιχειρήσεις φαίνονται πιο ανθρώπινες και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από επιχειρήσεις που φαίνονται αυθεντικές. Τα Instagram Comments είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε μια αυθεντική πινελιά στην παρουσία σας ενώ συνδέεστε με το κοινό σας.

Πώς να προσελκύσετε σχόλια στο Instagram από το κοινό που στοχεύετε

Όταν δημοσιεύετε μια εντυπωσιακή εικόνα, μπορεί να περιμένετε από τους ακόλουθους να σχολιάσουν χωρίς να τους ζητηθεί. Όμως, δεν θα έπρεπε φυσικά το κοινό σας να θέλει να εκφράσει το ενδιαφέρον του ή να σας πει τη γνώμη του;

Στην πραγματικότητα, πρέπει να ενθαρρύνετε τους ακόλουθους να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας. Διαφορετικά, είναι πιθανό να πατήσουν δύο φορές και να συνεχίσουν, αφήνοντάς σας πολύ λιγότερα σχόλια από όσα θα θέλατε.

Για να κάνετε το κοινό σας να σχολιάσει, να είστε άμεσοι. Συμπεριλάβετε παροτρύνσεις για δράση (CTA) στις περιγραφές σας, λέγοντας πώς ακριβώς θα θέλατε να αντιδράσουν στο περιεχόμενό σας.

Ζητήστε από τους ακόλουθους να σχολιάσουν θέματα σχετικά με τις επιχειρήσεις

Ένας τρόπος για αλληλεπίδραση είναι να ζητήσετε από τους ακολούθους σας τη γνώμη τους για κάτι σχετικό με την επιχείρησή σας. Θέλετε να μάθετε τι πιστεύει το κοινό σας για το νεότερο προϊόν σας; Είστε περίεργοι ποιο χρωματικό συνδυασμό ή σχέδιο προτιμούν οι πελάτες σας; Θέλετε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήνουν κριτικές για τα προϊόντα σας;

Το να ζητάτε σχόλια και απόψεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε τι κάνετε σωστά και πού μπορείτε να βελτιώσετε. Μπορεί να σας βοηθήσει να μετρήσετε το ενδιαφέρον για παρόμοια προϊόντα και να λάβετε περισσότερες κριτικές, οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερους πελάτες.

Άγγελος Χατζηδάκης

Social Media Expert & Copywriter

Πληροφορίες από: Social Media Examiner