fbpx

Blog

Instagram Top Trends: 4 διαφημιστικά trends

Instagram top trends στη διαφήμιση. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα περισσότερα από αυτά καθοδηγούνται από τους καταναλωτές, σας «σερβίρουμε» ιδέες που σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα όλα αυτά που επικρατούν την συγκεκριμένη περίοδο.

  • Metaverse: Κάποιοι καταναλωτές είναι έτοιμοι, άλλοι φοβούνται. Το metaverse μπερδεύει πολλούς ανθρώπους και, ενώ δεν υπάρχει ακόμη, αποτελεί ένα εξαιρετικά καυτό θέμα. Γιατί; Επειδή τα brands θέλουν να γνωρίζουν τι σκέφτονται οι καταναλωτές για το metaverse, ώστε να μπορούν να καταλάβουν αν θα πρέπει να το χρησιμοποιήσουν (όταν αυτό φτάσει). Και το gaming είναι μια πραγματικά μεγάλη αγορά για τις μάρκες και τις εταιρείες που πρέπει να αντιμετωπίσουν.

Από την άλλη πλευρά, μόνο το 15% των καταναλωτών δεν ενδιαφέρεται καθόλου να συμμετάσχει στο metaverse.

  • Audio ads: Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες πηγές ανακάλυψης εμπορικών σημάτων είναι:
  1. Διαφημίσεις σε podcasts (αύξηση 14%)
  2. Διαφημίσεις στον κινηματογράφο (αύξηση 12%)
  3. Διαφημίσεις σε υπηρεσίες ροής μουσικής (αύξηση 11%)
  4. Διαφημίσεις που ακούγονται στο ραδιόφωνο (αύξηση 9%)

Όλα εκτός από ένα από αυτά είναι ηχητικά – γεγονός που λέει πολλά για την αυξανόμενη δύναμη του καναλιού των μέσων ενημέρωσης.

Στις ΗΠΑ, η ακρόαση podcasts έχει αυξηθεί κατά 13% από πέρυσι μεταξύ της γενιάς Alpha, ενώ το ενδιαφέρον για τα podcasts έχει αυξηθεί κατά 10%. Η ομορφιά του ήχου είναι ότι μπορεί να απολαμβάνεται παράλληλα με άλλα μέσα  και αρκετά συχνά, αυτό ακριβώς κάνουν οι καταναλωτές. Τόσο για τα brands όσο και για τους διαφημιστές, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία εδώ. Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι το Spotify ανέφερε αύξηση 40% σε ετήσια βάση στα έσοδα από διαφημίσεις το τέταρτο τρίμηνο του 2021, τα οποία αντιπροσωπεύουν πλέον το 15% των συνολικών εσόδων του.

Συν τοις άλλοις, η προγραμματική διαφήμιση έχει πλέον επεκταθεί και στον ήχο, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημιστές μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις σε podcasts, ψηφιακό ραδιόφωνο και υπηρεσίες ροής μουσικής με το ίδιο επίπεδο ακρίβειας στόχευσης που μπορούν και στο διαδίκτυο.

  • In-game διαφήμιση: Ο κόσμος του gaming είναι ένα χρυσωρυχείο για τις μάρκες. Σε όλο τον κόσμο, οι παίκτες κονσόλας έχουν 22% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν μάρκες που έχουν δει να διαφημίζονται σε σύγκριση με τον μέσο καταναλωτή. Τα παιχνίδια είναι μια καθηλωτική εμπειρία.

Συνιστάται επίσης η χρήση ευδιάκριτων εικόνων, η αποφυγή πολυάσχολων σχεδίων και η διατήρηση της απλότητας. Επιπλέον, να θυμάστε ότι οι παίκτες κινούνται στο περιβάλλον, οπότε ο περιορισμός του κειμένου είναι το κλειδί, όπως και το να είναι παιχνιδιάρικο για την εμπειρία.

  • Τα agencies μετατρέπονται σε κοινότητες: Οι διαφημιστικές εταιρείες και οι εταιρείες μάρκετινγκ πλήρους εξυπηρέτησης εντείνουν το παιχνίδι. Δουλεύουν πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά, και κερδίζουν νέες επιχειρήσεις χωρίς καν να κάνουν pitching. Πώς; Αναπτύσσουν τις υπάρχουσες επιχειρήσεις, τοποθετούνται ως στρατηγικοί συνεργάτες και όχι ως αυτόνομες υπηρεσίες, και κάνουν χρήση της προϊοντοποίησης,  η οποία αρχίζει σοβαρά να γίνεται τάση. Όταν η υπερφόρτωση με τις προτάσεις τους χτυπάει δυνατά, στηρίζονται στη δύναμη της πλούσιας σε δεδομένα αφήγησης.

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist