fbpx

Blog

Ανάλυση Ανταγωνιστικών Brands στα Social Media: Πως μπορεί να σας βοηθήσει

Social Media Competitor Analysis

Θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να παραμείνετε ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας και να πετύχετε στο social media marketing; Μία ανάλυση του ανταγωνισμού και πως αυτός κινείται στα social media θα σας βοηθήσει να μείνετε πολλά βήματα μπροστά.

Αυτή η ανάλυση σας δείχνει πόσο ισχυρό είναι το digital media plan που έχετε δημιουργήσει σε σύγκριση με αυτό των ανταγωνιστών σας. Σας βοηθά επίσης να ανακαλύψετε νέες ευκαιρίες κοινωνικής δικτύωσης και πιθανές «απειλές» για την επιχείρησή σας.

Τι είναι μια ανάλυση ανταγωνισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Μια τέτοια ανάλυση είναι η διαδικασία εξέτασης της δραστηριότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του ανταγωνισμού σας για να κατανοήσετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις του κλάδου σας.

Ερευνώντας και αξιολογώντας τα digital media plans των ανταγωνιστών σας, μπορείτε να ανακαλύψετε πολύτιμες πληροφορίες για το κοινό-στόχος και να καταλάβετε τι τους αρέσει — και τι δεν τους αρέσει.

Μία τέτοια ανάλυση θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε βαθύτερα:

  • Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας στα social media
  • Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν
  • Πώς δημιουργούν το περιεχόμενο τους
  • Τι engagement αποκτά το περιεχόμενό τους
  • Πώς συγκρίνονται οι δικές προσπάθειες Digital Marketing με τους ανταγωνιστές σας
  • Τα κενά στο social media strategy & marketing που ακολουθείτε
  • Πιθανές «απειλές» για την επωνυμία σας στα social media

Γιατί πρέπει να κάνετε μια ανάλυση του ανταγωνισμού;

Αυτή η ανάλυση στα social media μπορεί να σας δώσει πολλές γνώσεις για το κοινό σας (το οποίο πιθανότατα επικαλύπτει το κοινό των ανταγωνιστών σας).

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να καθοδηγήσουν τη στρατηγική που ακολουθείτε. Περιλαμβάνουν:

  1. Ιδέες για τις καλύτερες στιγμές κοινής χρήσης περιεχομένου στα social media (επειδή είναι πιθανό το κοινό σας να είναι συνδεδεμένο σε παρόμοιες ώρες)
  2. Τακτικές μάρκετινγκ που λειτουργούν (και εκείνες που δεν λειτουργούν) για το κοινό των ανταγωνιστών σας
  3. Μοναδικό περιεχόμενο και έμπνευση για αυτό που μπορεί να έχει απήχηση στο κοινό σας
  4. Νέες τάσεις και θέματα της αγοράς
  5. Τα σημεία αδυναμίας του κοινού-στόχου σας
  6. Θέσεις ή ευκαιρίες που άλλες επωνυμίες στον κλάδο σας δεν εκμεταλλεύονται ακόμη

Συνολικά, η παρακολούθηση της δραστηριότητας των social media του ανταγωνισμού θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα την αγορά και να θέσετε τους σωστούς στόχους για την online παρουσία της εταιρείας σας.

Αλλά πρέπει να καταβάλετε δουλειά για να αξιοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο. Μπορείτε να συντάξετε μια ενιαία ανταγωνιστική αναφορά μέσων κοινωνικής δικτύωσης (για παράδειγμα, αν μόλις ξεκινάτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Specialist

Πληροφορίες από: WordStream