TikTok: Tips για να κάνετε viral τα βίντεο σας

Το TikTok έχει αναδειχθεί σε μία άκρως σημαντική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και είναι ίσως το πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο.
Οι συμβουλές για το πώς μπορείτε να πετύχετε στην συγκεκριμένη πλατφόρμα ίσως να μπερδεύουν τους χρήστες. Να είστε ατομικοί, όχι – να συνεργαστείτε. Χρησιμοποιήστε μοντέρνα ηχητικά, όχι – δημιουργήστε τα δικά σας. Πάρτε το στα σοβαρά, όχι – να είστε έτοιμοι να γελάσετε με τον εαυτό σας.
Ποια είναι λοιπόν η αλήθεια;
Όπως κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, η επιτυχία στο TikTok εξαρτάται από την ικανότητά σας να προσαρμόζετε το περιεχόμενό σας στο κοινό και στις προσδοκίες του. Περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή, ωστόσο, το περιεχόμενο του TikTok είναι μοναδικό. Είναι πρώτα βίντεο, συχνά άκρως συνεργατικό και καθοδηγείται από τις τάσεις.
Όλοι αυτοί οι παράγοντες δικαιολογούν γιατί έχει αποδειχθεί τόσο δημοφιλής στο μεγαλύτερο κοινό της: Gen Z (όσοι γεννήθηκαν μετά το 1998). Αυτός είναι επίσης ο λόγος που είναι μια τόσο ελκυστική πλατφόρμα για brands, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα σας φέρει στο επίκεντρο της μεγαλύτερης καταναλωτικής γενιάς.
Αν θέλετε να γίνετε viral στο TikTok, αυτές είναι οι καλύτερες συμβουλές για το που πρέπει να έχετε υπόψη σας.
Έναρξη ενός TikTok λογαριασμού
Ας ξεκινήσουμε από την αρχή. Αυτές οι συμβουλές θα διασφαλίσουν ότι ο λογαριασμός σας στο TikTok έχει ρυθμιστεί για να πετύχει και θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στον πρώτο κόσμο του βίντεο της πλατφόρμας.
1. Ακολουθήστε τα trends της εποχής
Η νούμερο 1 συμβουλή του TikTok είναι να φροντίσουμε να δημιουργείτε βίντεο που αξιοποιούν ό,τι είναι μοντέρνο εκείνη τη στιγμή. Η αξιοποίηση των viral ήχων, των meme’s, των προκλήσεων και των μοντέρνων hashtag είναι πιθανό βοηθήσουν στη μεγαλύτερη επίδραση για την προβολή σας.
Οι τάσεις είναι το «νόμισμα» στο TikTok, όπου τα πιο δημοφιλή μπορούν να εμπνεύσουν χιλιάδες spin-off βίντεο και ο αλγόριθμος θα προωθήσει τα πιο δημοφιλή σε περισσότερους χρήστες, συγκεντρώνοντας περισσότερα βίντεο, περισσότερες προβολές, περισσότερη αφοσίωση…
Το να γνωρίζετε ποιες είναι οι τάσεις είναι το πρώτο βήμα για να εμπλακείτε ή να ξεκινήσετε. Για να ανακαλύψετε τις πιο σχετικές τάσεις για εσάς, είναι σημαντικό να αρχίσετε να ασχολείστε με το TikTok. Αναζητήστε hashtags και κάντε like ή σχολιάστε τα βίντεο που βλέπετε.
2. Χρησιμοποιήστε τα σωστά hashtag
Η χρήση των πιο δημοφιλών hashtag στο TikTok ως βάση για την παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να αναδείξετε το brand σας– και θα σας κάνει πιο ορατούς και στους κατάλληλους χρήστες.
Δεδομένου ότι τα hashtags είναι ένας από τους παράγοντες που εξετάζει ο αλγόριθμος όταν αποφασίζει ποιο περιεχόμενο θα προωθήσει, η χρήση των σωστών θα διασφαλίσει ότι το περιεχόμενό σας στοχεύει στο σωστό κοινό.
Δεν είναι μόνο ο αλγόριθμος που αναζητά hashtags. Οι χρήστες του TikTok υιοθετούν hashtags για να βοηθήσουν τους άλλους να προσδιορίσουν το θέμα των βίντεό τους και να κάνουν τα βίντεό τους πιο εύκολα ανιχνεύσιμα.
3. Παρακολουθήστε το περιεχόμενό σας και γρήγορα!
Όταν μαθαίνετε πώς να είστε καλός TikToker, πρέπει να ανταποκρίνεστε. Εάν έχετε ένα βίντεο που αρχίζει να κερδίζει κάποια έλξη, είναι σημαντικό να το παρακολουθήσετε – και γρήγορα! Αναδημοσίευση, απάντηση και δημιουργία πρόσθετων βίντεο αμέσως.
Η ταχύτητα και η ποικιλία της αφοσίωσης είναι σημαντικές στο TikTok, επομένως τα κύματα απαντήσεων θα βοηθήσουν στην προώθηση ενός βίντεο περαιτέρω. Συνεχίστε γρήγορα με νέο περιεχόμενο για να μεγιστοποιήσετε την απήχησή σας και να συνεχίσετε να χτίζετε το κοινό σας.
4. Διατηρήστε τα βίντεο σύντομα και ζωηρά
Η εκμάθηση της καλύτερης διάρκειας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το περιεχόμενό σας είναι ένα από τα μεγαλύτερα κόλπα. Τα βίντεό σας θα πρέπει ιδανικά να είναι αρκετά σύντομα – όσο πιο σύντομα και πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο! – για να μεγιστοποιήσετε τον χρόνο παρακολούθησης και τα ποσοστά ολοκλήρωσης. Το κύριο κοινό του TikTok είναι το Gen Z και αυτή η ηλικιακή ομάδα είναι πολύ απαιτητική για ψηφιακό περιεχόμενο: έχετε μόνο 8 δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή τους. Πρέπει να ξεκαθαρίσετε από νωρίς ότι το βίντεό σας αξίζει να το παρακολουθήσετε.
Ο χρόνος παρακολούθησης και το ποσοστό ολοκλήρωσης είναι μετρήσεις που έχουν πραγματικά σημασία στο TikTok. Αυτό έχει σχεδιαστεί να μετράει ο αλγόριθμος – εάν μεγάλο ποσοστό θεατών παρακολουθεί μέχρι το τέλος του βίντεό σας, αυτό θα δείξει τον αλγόριθμο που αξίζει να μοιραστείτε το βίντεό σας σε μεγαλύτερο αριθμό χρηστών. Αυτό ξεκινά ένα εφέ χιονόμπαλας, βοηθώντας σας να γίνετε viral.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist