fbpx

Blog

X-MAS: Πως να απογειώσετε τις Χριστουγεννιάτικες Καμπάνιες σας

x-mas

Οι Χριστουγεννιάτικες Καμπάνιες (XMas) είναι ίσως η μεγαλύτερη ευκαιρία για αύξηση των πωλήσεων, με τη δημιουργία ξεχωριστών και ιδιαίτερων διαφημίσεων.

Κατά την εορταστική περίοδο, οι καταναλωτές είναι χωρίς αμφιβολία πιο πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές. Αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να βρουν τα καλύτερα δώρα, για τα αγαπημένα τους πρόσωπα (οικογένεια, φίλους, συγγενείς).

Είναι η κατάλληλη στιγμή να εκμεταλλευτείτε τη περίοδο, κατευθύνοντας τους πελάτες-χρήστες σας να κάνουν τις αγορές τους από το δικό σας κατάστημα!

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τις κατάλληλες καμπάνιες που θα μετατρέψουν το απλό ενδιαφέρον των καταναλωτών σας, σε πραγματικές αγορές.

Είναι απαραίτητο κάθε χρόνο οι επιχειρήσεις να προσαρμόζουν τόσο τις καμπάνιες όσο και τα προϊόντα τους στις εκάστοτε τάσεις, ιδιαίτερα αν τα προϊόντα τους είναι ταχέως αναλώσιμα. Η «μόδα» επιτάσσει την προσαρμογή της στις εταιρίες που επιθυμούν να έχουν πωλήσεις, ακόμα κι αν αυτό που προάγουν είναι κακόγουστο ή αποκρουστικό. Πάντα όμως όλα πρέπει να συνδυάζονται με το χριστουγεννιάτικο πλαίσιο που επιτάσσει η περίοδος για την ορθή εναρμόνιση της κάθε καμπάνιας.

Social Media

Είναι αυτονόητο ότι τα social media είναι οι κυρίαρχοι προωθητές μίας καμπάνιας. Αυτό δεν σταματάει να συμβαίνει και τα X-MAS: Χριστουγεννιάτικες Καμπάνιες. Πλέον, τα Facebook Ads ή τα Instagram Stories έχουν αντικαταστήσει σε ποσοτικά αποτελέσματα τις διαφημίσεις στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο. Παρέχουν οπτικοακουστικό υλικό στη διάθεση ενός τεράστιου δικτύου ανθρώπων που καταναλώνουν πολλές ώρες στη χρήση τους. Συνεπώς είναι τεράστια η επιρροή που ασκούν στην τελική επιλογή των καταναλωτών. Έτσι, η προώθηση μέσω engagement μπορεί να επιφέρει τόσο την επέκταση του brand όσο και την προώθηση των προϊόντων στη χριστουγεννιάτικη περίοδο.

Είναι γεγονός ότι οι εξελίξεις τρέχουν πολύ γρήγορα και όλα τα brands πρέπει να είναι σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν την κάθε πρόκληση, ιδιαίτερα σε μία τέτοια περίοδο. Οι πιθανότητες όμως είναι πάντα με το μέρος αυτού που έχει προετοιμαστεί καλύτερα και οι παραπάνω συμβουλές ανταποκρίνονται στο profile του brand που τις ακολουθεί.

Email – Newsletter

Τα email σάς δίνουν τη δυνατότητα να έρθετε πιο κοντά με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας και να προσελκύσετε νέους καταναλωτές με ειδικές προσφορές και δώρα. Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες τακτικές email marketing για να καταφέρετε να κερδίσετε την προσοχή. Μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών πραγματοποιεί τις αγορές του λίγες μέρες πριν τις γιορτές. Αυτό σημαίνει ότι  θα πρέπει να συνεχίσετε να προωθείτε τις εορταστικές προσφορές σας και την τελευταία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, ακόμα και την εβδομάδα πριν την Πρωτοχρονιά.

Όταν δημιουργείτε εποχιακές email καμπάνιες και ειδικότερα αυτές των Χριστουγέννων, θα πρέπει να δώσετε την απαραίτητη προσοχή στον σχεδιασμό του email σας. Μπορεί να χρειαστεί αρκετός χρόνος για τη δημιουργία τους, αλλά αξίζει τον κόπο. Ένας μοναδικός χριστουγεννιάτικος σχεδιασμός θα κάνει το email σας να ξεχωρίσει ανάμεσα στα εισερχόμενα των συνδρομητών σας. 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

Πηγή: Google