Τι είναι το Remarketing και πως μπορεί να σας βοηθήσει

Η επισκεψιμότητα στα sites και τα e-shops γνωρίζει μεγάλη αύξηση τις περιόδους των γιορτών και των εκπτώσεων. Μπορείτε, όμως, να διατηρήσετε τη δυναμική σας & να αυξήσετε τις πιθανότητες πώλησης στο κοινό σας & σε όσους σας έχουν επισκεφθεί. Το Remarketing αφορά την επανάληψη της προβολής σας σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί τη σελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, υπενθυμίζοντας τους την παρουσία σας.
Πως μπορείτε, λοιπόν, να χρησιμοποιήσετε το remarketing για το site ή το e-shop σας;
- Πελάτες που δεν έκαναν αγορά: Οι χρήστες επιλέγουν ένα e-shop και τοποθετούν στο καλάθι αγορών προϊόντα που τους ενδιαφέρουν & τους αρέσουν , αλλά πολλές φορές δεν προχωρούν σε κάποια αγορά. Ανάμεσα σε αυτούς, υπάρχουν και πολλοί που έχουν την διάθεσή να αγοράσουν, αφού το σκεφτούν λίγο καλύτερα. Ένα email υπενθύμισης με τα προϊόντα που έχουν αφήσει στο καλάθι τους ή εκπτώσεις και προσφορές σε αυτά τα προϊόντα είναι ο καλύτερος τρόπος για να τους ξαναφέρετε πίσω στο sit/e-shop σας. Επιλέξτε, παράλληλα, το Remarketing και για την Google, ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες αγορών από τους χρήστες.
- Πελάτες που έχουν καιρό να αγοράσουν: Μία λίστα πελατών που μπορείτε να επικεντρωθείτε είναι όσοι έχουν καιρό να σας επιλέξουν για κάποια αγορά. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες, προσφορές & εκπτώσεις, αλλά και προϊόντα που σχετίζονται με τις αγορές που είχαν κάνει είναι μερικές ιδέες που μπορούν να “ξυπνήσουν” τους ανενεργούς πελάτες σας.
- Χρήστες που έχουν εγγραφεί στο Newsletter: Μία ακόμη σημαντική “δεξαμενή” δυνητικών πελατών είναι και οι εγγεγραμμένοι στο newsletter χρήστες. Μπορεί να μην έχουν πραγματοποιήσει κάποια αγορά ή άλλη σχετική ενέργεια, είναι, όμως, επαφές που μπορούν να ενεργοποιηθούν με τις κατάλληλες ενέργειες. Νέα, ειδικές προσφορές, προσφορές μόνο για λίγο κτλ είναι μερικές πρακτικές που μπορούν να “ξυπνήσουν” το κοινό σας & να προβεί σε κάποια αγορά.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist